הסרטון הזוכה (בפער ניכר): ערוץ הכיבוד (דור מוסקל, עומר ריבק ורותם קפלינסקי) - פעילי תג מחיר נחשפים לראשונה

מנימוקי חבר השופטים: 

ליאת הר לב: "גאונים! יכולה לראות בלופ את ארכיב ואת אקנה מחוות טמפורה בנשיקה הכי לוהטת ברשת"

עידו רוזנבלום: "החבר'ה של ערוץ הכיבוד מצחיקים במיוחד, ובמערכון של תג מחיר הם הגיעו לשיא. הצליחו להתלבש על הלוק והשפה של נוער הגבעות בשלמות, די צרחתי מצחוק"

נתי קלוגר: "לא הכרתי אותם, ובהתחלה חשבתי שזה משהו דוקומנטרי מרוב שזה היה אמין. בעיקר צחקתי מעיצוב הדמויות, שאמנם יש להן מכנה משותף, אבל כל אחת שונה בדרכה ובמיוחדותה. שנון, חד, סאטירי ומדויק"

נדב אבקסיס: "בשנה האחרונה יצא לי להיתקל בלא מעט סרטונים של ערוץ הכיבוד, וזה עוד אחד בשרשרת די מוצלחת. מצחיק, שנון. הוצא מהקשרו 2015"

עדי אשכנזי: "מצחיק ממש, עשוי מעולה , משוחק עדין ומה שהופך את זה לעוד יותר מצחיק זה שזה נראה ממש אותנטי"

תם אהרון: "בערוץ הכיבוד (גילוי נאות - חברים שלי) פשוט יצרו צעצוע היסטרי, ואין יותר כיף מלראות אותם משחקים בו. הם משתמשים בטריקים הכי זולים שלעריכה יש להציע כדי פשוט לעשות כיף. מה שיפה בערוץ הכיבוד זה שתי המחשבות שעולות מול כל סרטון חדש: 'פאק זה מצחיק', ו'איזה כיף שהדבר הזה מצליח במיינסטרים'. כיף גדול"

רותם אבוהב: "דמויות מעולות, טקסטים מצחיקים בטירוף, ודור מוסקל ועומר ריבק מצוינים"

גורי אלפי: "דור מוסקל בהופעת חייו. יש לי חיבה, מסתבר, לדמויות ממש גבוליות. מוריד את הכובע בפני כל היוצרים המצחיקים האלה. היום הטלוויזיה רודפת אחריהם והם נותנים את הטון. זה נפלא בעיניי"

והנה עוד כמה טעימות מערוץ הכיבוד:

 

מקום שני: כל מה שמצחיק בעולם (ניב מג'ר, גלית חוגי, אריאל ויסמן, אסף קפלנסקי, ירמי שיק בלום, תומר פישמן וליאור אמסטרדמסקי) - יום עיון מסוכן

נדב אבקסיס: "זה המקום הראשון שלי. ארץ נהדרת 6.0. מעולה. מצחיק, ואודי כגן"

גורי אלפי: "ניב מג'ר מעולה בדמות הכי דוחה. כל החבורה הזאת, יחד עם אודי כגן שכבר מסתכל על הרשת מלמעלה (או מהצד... לא משנה, הכוונה היא שהוא מצוין, כן?), זאת חבורה שכיף לראות על הבמה ובסרטונים המשובחים שלהם. ולחגית חוגי יש לי מקום גדול בלב"

נתי קלוגר: "אהבתי את חבורת המורים התלושים מסביבתם הטבעית, אהבתי את הנינוחות שיש בקבוצת המבצעים הזאת. לא יודעת אם הם פועלים ביחד כל הזמן, אבל המחשבה על קבוצה של אנשים שעושים יחד בידור מרגשת אותי כי זה בטוח לא קל. אני אוהבת חבורות שעושות בידור ביחד"

 

מקום שלישי במשותף:

תום יער - גילי ט'5

עדי אשכנזי: "ביצוע מדויק ומצחיק מאוד של תום לדמות של מטומטם מתבגר"

עידו רוזנבלום: "תום יער היא קורעת מצחוק, הקומיקאים הכי טובים הם אלה שהולכים עד הסוף, וממה שראיתי עד עכשיו, תום מתחילה בעד-הסוף ואז מגבירה"

דיבוב מצחיק - דיבוב מצחיק לשנדליר

רותם אבוהב: "זה במקום הראשון אצלי. כשאני יושבת מול המחשב לבד וצוחקת בקול רם... זה עובד! הדיבוב והצחוקים שלהם באמצע פשוט מצחיקים"

עידו רוזנבלום: "זה מפגר, זה שטותי וזה הכי מצחיק שיש כשעושים את זה כמו שצריך"

 

ועוד 8 סרטונים שזכו מחבר השופטים בציונים לשבח

תירס סקסואל (טל טירנגל ויורן דוידי) - שימו תירס בקלפי

נתי קלוגר: "כששמעתי אותם בפעם הראשונה שרים על הבחור הסקסי בכיתי מצחוק. צמד מצחיק. מוכשר. צוחק על עצמו (אין כמו הומור עצמי), אבל בשיא הרצינות. כשאתה צוחק על עצמך ברצינות שמשולבת בכישרון זה עובד"

שרוטונים - ככה זה כשיש לך חברה רוסייה

עדי אשכנזי: "מצחיק מאוד. אבחנות מצחיקות ונכונות על הגבר הישראלי וה'חברה הרוסייה'"

איציקים (אסי ישראלוף ודין כרמלי) - זה איציק

רותם אבוהב: "אסי ישראלוף ודין כרמלי הורסים מצחוק. הקליפ מושקע ומצולם מדהים ומצחיק מאוד"

ערב סטנדאפ המקורי (מתן בלומנבלט, לילך ברנע-לשם, עמית הרשקוביץ, ענבל וולף, שיר ראובן, שי רינגל) - ראיון בלעדי עם היוצר של ישראל

נדב אבקסיס: "הוא צוחק על כל כך הרבה דברים, שקשה לשים את האצבע על משהו ספציפי. האולפן העלוב של תכניות כאלה שמארחות פרופסורים משעממים, משחק הידיים, המשחק, אבל בעיקר הטקסט. מעולה"

כדורגל שפל - בית"ר יבנה נגד בני רעננה

תם אהרון: "אין לי מושג בכדורגל. כלום. וזה מדכא אותי, כי ברור לי שאני מפספס לפחות 40% מהכיף בחוויה הגברית. לפעמים כשאני נוסע במונית אני זורק איזה ״מה זה הגנה, הגנה של הזין שלי אולי״, וזה תמיד עובד, כי כנראה שלאף קבוצה אין הגנה טובה, אבל חוץ מזה אין לי שום קשר לספורט הזה. ועדיין, זה אחד הדברים המצחיקים שראיתי השנה. חבורה של גאונים יורדים עם מצלמה לפינות המאובקות ביותר של הכדורגל הישראלי, למצוא את כל מה שמביך ואותנטי בדרג השוליים של הספורט הפופולארי בישראל. אני רק יכול לדמיין כמה זה מצחיק אנשים שאשכרה מבינים מהחיים שלהם"

רועי כפרי - ריב קשה ממש עם דאנה איבגי

גורי אלפי: "רועי כפרי מבריק, והוא מצליח לעשות קריירה בניו יורק ועדיין להיות האיש הכי רלוונטי ברשת. הוא קולנוען ובמאי ומוזיקאי ויוצר נפלא"

שיר וגיתית - תותית פותחת על החדשות

תם אהרון: "מדובר בעילוי. גיתית פישר הגיע בבום, בזכות הדמות ההיסטרית 'תותית', שרק פותחת את הדלת לספקטרום אדיר של דמויות שכל אחת מהן כל כך מדויקת וכל כך רחוקה מהשנייה, שאי אפשר לא להיגנב ולחפש עוד. ואז למצוא עוד, ולרצות עוד. מהר וחזק. זרע. בקיצור, מאוד מאוד מומלץ, גם כדי להבין את הרפרנס שעשיתי במשפט האחרון ולא לחשוב שסתם אמרתי 'זרע', כי זה מוזר"

חבר השופטים: גורי אלפי, עדי אשכנזי, ליאת הר לב, רותם אבוהב, נתי קלוגר, עידו רוזנבלום, נדב אבקסיס ותם אהרון

ומה הסרטון שאתם הכי אהבתם השנה? ספרו לנו בתגובות