טרנד העזים הצורחות באמצע שירים ממשיך להציף את הרשת, ועם כל דקה שעוברת מוצפת הרשת בעוד ועוד שירים מוכרים שעוברים "גואט אדישן". למעשה, כבר אי אפשר לשמוע סתם ככה שיר ברדיו בלי לצפות לצרחת עז שתקרע לנו את האוזניים ואת הלב בפזמון. אז לאחר המקבץ הלוהט אתמול, קבלו את הנציגויות הטריות והמוצלחות של טרנד העזים הצורחות. המוזיקה כבר לא תהיה אותו דבר. גם אתם לא. 

ריהאנה

חשבנו כבר שהגרסה של אייל גולן היא היא הגרסה הכי טובה ללהיט של רירי, עד ששמענו את הגרסה העזית. תמיד רציתם לשלב בין להיט בינלאומי של כוכבת לוהטת לבין הקולות שהיא מוציאה אחרי דייט נייט עם כריס בראון (ואנחנו לא מדברים על הסקס)? קבלו את הלהיט החדש: עזים פועות בעצב, עזים פועות בחולשה, עזים צורחות וריהאנה אחת עם תספורת יאנה.

 

וויטני יוסטון

אין שום דבר שמזוהה עם וויטני יוסטון יותר מ"שומר הראש". יותר נכון לומר שאין דבר שיותר מזוהה איתה משיר הנושא שלו, "I Will Always Love You", ואם לדייק אפילו עוד יותר כולנו זוכרים אותה בעיקר מההפסקה הדרמטית לקראת סופו. רגע לפני שהיא עולה לאוקטבות שאף יצור אנושי אחר לא יכול היה להגיע עליהן. מזל שבמקרה שלנו אלו העזים שמנסות את מזלן.

ביטלס

הדבר הטוב באמת בעזים הוא שאין להן סנטימנטים, מה שטוב לעומר אדם הולם באותה מידה את רביעיית המופלאים מליברפול. האמת היא שפול, רינגו, ג'ורג' וג'ון שמעו הרבה מאד צרחות היסטריות לאורך הקריירה הארוכה שלהם, כך שהם אמורים להיות רגילים לעניין הזה. בעיקר כשהוא נכנס בהרמוניה כל כך מושלמת בתוך הבילד אפ של "היי ג'וד". 

אקווה

במקרה של להקת "אקווה" ו"ברבי גירל", העיזים איכשהו שיפרו את השיר. למעשה היה נחמד לצרף אחת מהן, או יותר, ללהקה באופן קבוע. אולי במקום הבחורה.  

אדל

קשה להתחרות בריאות המפותחות של אדל שמפיקות את קולה המוזהב, אבל אם יש מישהי שמסוגלת, זו העז הצורחת שנותנת לה קונטרה. אנחנו בעד, ועדיף גם לשלב אותה בדיסק הבא באופן קבוע. היינו קוראים לה סוזן. סוזן בויל. 

אלי לוזון

בשנת 1997, כשיצא לאקרנים סרטה של ג'ולי שלז "עפולה אקספרס" השמיעו בגלגל"צ את "גשם" בביצוע של אלי לוזון כל כך הרבה פעמים, שהתגובה הרגילה שלנו הייתה צרחה. הסי פארט מלא הפעיות של לוזון רק ראוי לביצוע הולם של 2 עזים, גמל וכלב ים ארקטי.

עומר אדם

מסיבה, בחורות בביקני, ריקודים בבריכה, שיער חזה ושרשר, מה יכול להיות יותר מושלם מצרחת עז משלימה בפעמה הרביעית כדי להגיע לשלמות מוזיקלית? אנחנו יודעים: עז עם חוטי רוק שנכנסת בקאט על רקדנים קווקזים. איכות.

רובי וויליאמס

זוכרים שאנג'לס של רובי וויליאמס היה שיר ענק? שיר השנה, השיר הפופולרי ביותר בהלוויות באנגליה (נתון אמיתי, נשבעים) ובאופן כללי שיר שבנות שרות בקול רם בשני מצבים: צרחות, או קול שבור. היי, בדיוק כמו העזים בקליפ. תישאר חתיך לנצח רובי!