1. נבר לט איט גו

התגעגעתם ל"לשבור את הקרח"? ברור שכן. ובכן, החזרה של אלזה כבר ממש כאן. ב-19 במרץ, ביחד עם "סינדרלה", תחזור מלכת הקרח בסרטון "Frozen Fever" שיוקרן לפני הסרט על הנערה עם הדלעת. מדובר אמנם בסרטון קצר – שבע דקות, לא יותר – אבל מספיק מעניין בכדי לזכות לטריילר משלו. הימור שלנו? הסדרה הזאת לא הולכת להיעלם מחיינו בקרוב.


World News Videos | US News Videos

2. אימה על הקרח

ואם אתם משתייכים דווקא לאלו שנשבר להם מ"לשבור את הקרח", אולי תמצאו עונג בטוויסט של האנימטור לי הארדקאסל על הפרנצ'ייז המצליח.  הארדקאסל לקח את "לשבור את הקרח" למחוזות "הדבר", עם כריסטוף בתפקיד קורט ראסל. ספוילר: אין הפי אנד.

וככה זה נראה במקור:

3. שוטר הבארים

בעוד שמשטרת ישראל מנסה לחנך את שוטריה להשאיר את הידיים בכיסים באמצעות כנסים שלא תמיד נושאים פרי, נדמה שבמשטרת ניו יורק עלו על רעיון מקורי. קציני המשטרה החליטו להסביר לשוטרים כיצד להיות אדיבים לאזרחים בעזרת פטריק סווייזי. סצנה מתוך "שומר הבארים" בכיכובו של סווייזי נכללת בסמינר בן שלושה ימים שמעבירה NYPD ל-22 אלף אנשי משטרה.

השוטרים, אגב, לא מתלהבים כמונו. אחד מהם סיפר ל"ניו יורק פוסט" כי "זה פשוט מגוחך, הדברים שהם מראים לנו. זה מטורף. הם מראים לנו משהו מסרט ורוצים שנתנהג ככה בחיים האמיתיים. זה לא מציאותי – זה הוליווד".

כן, אבל בחייך – פטריק סווייזי אמר שתהיה נחמד.

4. ג'ים קארי כובש את צ'כיה. או שלא.

את האייטם הבא ננסה לעבור בלי ללעוג לצ'כיה. זה יהיה קשה.

קומיקאי בשם הארי זינהלוביק הגיע לטקס האוסקר הצ'כי שהתקיים בפראג השבוע והצליח לשכנע את האקדמיה הצ'כית לקולנוע שהוא לא אחר מאשר ג'ים קארי. זינהלוביק אף עלה לבמה בהזמנת אחת המגישות. לא ברור איך הוא הצליח לשכנע את המפיקים שהוא אכן ג'ים קארי, אבל הצ'כים כבר פירסמו הודעת התנצלות בה הם מבהירים שמדובר במתיחה משכנעת ו"מקצועית".

5. טום בריידי בדרך להוליווד?

טום בריידי הוא הבחור שיש לו הכל. אבל אלוף ה-NFL הטרי לא מסתפק בלהיות אחד מהקוורטרבקים הגדולים ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית ובן זוגה של הדוגמנית הרווחית ביותר בעשור האחרון (ג'יזל, למקרה שפספסתם) - עכשיו הוא גם רוצה להיות שחקן. על פי מקור אנונימי, בריידי בן ה-37 מבין שקריירת הפוטבול שלו לא תימשך לנצח, והוא שוקל להיכנס לעולם המשחק כאלטרנטיבה.

אם אתם סקרנים לגבי יכולות המשחק של בריידי, הנה דוגמה קטנה מפרסומת בה השתתף:

6. שנה טובה לאמנים

בזמן שאתם בהיתם בקים קרדשיאן שוברת את האינטרנט, שנת 2014 הפכה לשנה הרווחית ביותר בשוק האמנות העולמי (על פי ה"ביזנס אינסיידר").

במהלך השנה החולפת נמכרו יצירות בשווי של 15.2 מיליארד דולרים במכירות פומביות ברחבי העולם, עלייה של 26% משנת 2013. סך הכול נמכרו 1,679 יצירות בערך של מעל למיליון דולרים, פי ארבעה מאשר לפני עשור. רובם של הציורים נקנו על ידי קונים סינים, כאשר הבריטים נמצאים לא הרבה מאחוריהם.

אלביס פרסלי אנדי וורהול (צילום: ap)
שלושת האלוויסים נמכרו ב-82 מיליון דולר השנה | צילום: ap

7. מותה הטרגי של הדוגמנית מ"אמריקה'ס נקסט טופ מודל"

מיריאנה פוהאר, שהתמודדה בשנה שעברה בעונה ה-21 של תכנית הטלוויזיה "אמריקה'ס נקסט טופ מודל", נמצאה מתה השבוע יחד עם בן זוגה ועם חבר משותף. פוהאר הגיעה לארצות הברית כפליטה סרבית כאשר הייתה ילדה. בשנה שעברה היא השתתפה בריאליטי בהנחייתה של טיירה בנקס והודחה בתכנית העשירית. במשטרה מאמינים כי הרוצח הכיר את הקורבנות ושהרצח היה קשור לעסקאות סמים שהתנהלו בין הארבעה. לנו נותר רק להרכין את הראש.

מיריאנה פוהר
פוהאר עם המנטורית, טיירה בנקס

8. ג'ון סטיוארט נכנס ב"Fox News" (שוב)

ימיו של סטיוארט ב"דיילי שואו" הולכים ומתמעטים, וזה בדיוק הזמן שלו לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב – להיכנס ב"Fox News".

לאחר שהזמין את הערוץ לקרב שקרים, העלה סטיוארט לחשבון ה"Vine" של התכנית סרטון קצר בו הוא מרכז (לטענתו. נראה אתכם עוקבים) 50 שקרים שפורסמו ב"Fox News" במשך שש שניות בלבד. עכשיו מזמין סטיוארט את הערוץ למה שהוא מכנה "קרב שקרים", זאת לאחר שב"Fox" טענו שסטיוארט מעוות את החדשות בתכניתו. לנו לא אכפת מי ינצח - "קרב שקרים" נשמע כמו משהו שאנחנו חייבים לראות.