בעקבות התחקיר שפורסם באתר וואלה!, שחשף עדויות של שש נשים הטוענות כי השחקן משה איבגי לכאורה הטריד אותן מינית, הגיעה למערכת mako תרבות עדות של אישה נוספת שלא פורסמה עד כה בתקשורת. האישה, שחקנית מוכרת שעבדה לצידו של איבגי, טוענת כי השחקן חצה באופן בוטה את הגבולות המקובלים בסצנות אינטימיות בין שחקנים.

"צילמנו סצנה שבה הייתי צריכה להיות בלי חולצה. צילמו אותה מהגב שלי, אבל אני הייתי עם הפנים אליו. כמו כל יום צילום זה לקח כמה שעות, ובין טייק לטייק היה לי חלוק שכיסה אותי. באחת ההפסקות בין הצילומים, כשהיינו צריכים להישאר באותה פוזיציה, הוא פשוט התחיל לפתוח לי את החלוק ולהגיד לי שהחזה שלי מאוד יפה. נכון שאם הוא היה מחכה עשר דקות, הייתי עושה את זה כך או כך תוך כדי עבודה, אבל ההפסקה היא זמן שבו אני לא אמורה להתערטל מולו בשביל הכיף, וזה מה שהוא עשה מזה. הייתי בשוק. אחר כך אכלתי את עצמי על זה שלא העפתי לו סטירה באותו רגע, אבל היה לי כל כך לא נעים לעשות את זה מול צוות של אנשים. רציתי פשוט להעביר את היום הזה.

"זה לא תקין. זה פוגע מאוד. יש גבולות ברורים מאוד במקצוע את זה. לפעמים יש סצנות עירום או סיטואציות אינטימיות, אבל הכל נעשה במסגרת העבודה. אני מבינה את כל הנשים ששתקו עד עכשיו, כי זה קשה מאוד לקום ולשים את עצמך במרכז תשומת הלב של הדבר הזה ולהיכנס לעימות".

לפני או אחרי המקרה נתקלת בעדויות אחרות שקשורות לאיבגי? היה דיבור על זה בתעשייה?
"יש דיבור עליו. במיוחד אחרי המקרה, כשסיפרתי לכמה חברים מהתעשייה, הבנתי שיש סיפורים דומים. אני מכירה באופן אישי שתי נשים נוספות שזה קרה להן איתו".

למה לדעתך זה לא יצא החוצה עד עכשיו?
"כי זה נורא קשה לבוא ולהיחשף ככה. ההרגשה הראשונית היא שאני לא בסדר. באמת הרגשתי ככה. כעסתי על עצמי שלא שמתי לו את הגבול הזה. בשבילי זה היה שיעור חזק מאוד של כמה אני חייבת לשמור על עצמי ולשים גבולות לאנשים. מעבר לזה, יש לו הרבה כבוד וכוח בתעשייה הזאת. אף אחת לא רוצה לצאת נגדו ולהסתכן בפגיעה בעבודה, בקריירה, ושהשם שלה יהיה קשור בסיטואציה מהסוג הזה. גם אני, משיקולים דומים, לא רוצה לחשוף את השם שלי, אבל כן חשוב לי שהגבולות יהיו ברורים, ושהשחקניות הבאות שיעבדו איתו לא יחששו לשים את הגבול". 

משה איבגי מסר בתגובה לפרסומים: "אני רוחש כבוד רב לכל האנשים שעבדו ועובדים איתי. אני המום נוכח הטענות שהועלו לכאורה. מעולם לא פגעתי בכל צורה שהיא באדם, גבר או אישה. מצפוני שקט". 

מארגון השחקנים בישראל (שח"ם), שהשיק לפני כחמישה חודשים אמנה למניעת הטרדות מיניות בעולם המשחק, נמסר בתגובה לפרסומים, כי "אנו עוקבים אחר הדברים, וסמוכים ובטוחים כי מערך החוק במדינה יעשה את תפקידו נאמנה, יבחן את הנושא ויפעל בהתאם לשיקול דעתו ומסקנות חקירתו". דובר שח"ם הוסיף: "לפי הנתונים שיש בידנו כרגע, לא בוצעה שום פנייה מצד אף שחקן או שחקנית בעניין משה איבגי בחודשים שקדמו לפרסום הכתבה".

מפורום הקולנועניות ויוצרות הטלוויזיה בישראל נמסר בתגובה: "הפורום עומד עם עם כל אשה וגבר שנפגעות ומחזק אותן במאבק. אנחנו כאן בשבילכן ואתכן. הפורום, ביחד עם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית ושאר האיגודים המקצועיים, עובד על שינוי החוק להטרדה מינית על מנת שיתאים גם לתעשיית הקולנוע והטלוויזיה, ואנו מקוות שהשינוי יגיע במהרה".

יצויין, כי אף אחת מהנשים שעדותן פורסמה לא התלוננה נגד איבגי במשטרה, ולכן הוא אינו מוגדר חשוד בשלב זה.