הסאנדיי טיימס הבריטי משיק בימים אלה מדור תרבות חדש ויוקרתי, ואיזו דרך טובה יותר יש לקדם אותו מאשר לחגוג כמה מהאירועים הכי איקוניים של התרבות המודרנית בסרטון מבריק אחד? הפרסומת, שנעשתה בשיתוף משרד הפרסום Grey London, כוללת 50 שניות שצולמו בטייק אחד ומציגה שני שחקנים שמייצרים יחד תוצאה מרהיבה.

השניים יצרו יחד שש תמונות בלתי נשכחות: פסל "האיש החושב", סצנת הספסל הפותחת של "פורסט גאמפ", לוגו הצללית של דון דרייפר מ"מד מן", ציור "בריאת העולם" של מיכאלאנג'לו, סצנת הדו קרוב מ"כלבי אשמורת" והצמד האלקטרוני "דאפט פאנק" שסמלם המסחרי הוא הקסדות.