אחרי שתעשיית המוזיקה כבר התרגלה לכוכבים גדולים שצומחים מתוך יוטיוב (וד"ש לג'סטין ביבר), נראה שגם תעשיית הטלוויזיה מוצאת דרכים להשתמש במדיום.

סוכנות הכשרונות "Tinseltown" החלה במרוץ לחפש את הכוכב הגדול הבא בפלטפורמות הוידאו השונות. אינגריד נילסן, למשל, שמפעילה ערוץ יוטיוב בשם Miss Glamorazzi לו 2.7 מיליון מנויים, נבחרה להיות שופטת בספין אוף של הריאליטי "פרויקט מסלול" בשם "Threads" שישודר ברשת "לייפטיים".

"ידענו שאנחנו רוצים כוכבת יוטיוב כמו אינגריד לה קהל אוהדים של מיליוני צעירים חובבי טכנולוגיה", מספרת מפיקת התכנית, דזייר גרובר. "הגבול בין כוכבת יוטיוב לכוכבת טלוויזיה, מתחיל להטשטש".

בני פיין, אחד מחברי הצמד "The Fine Brother" שמעלים סרטוני פרשנויות תרבות לצד תוכניות מתוסרטות, מספר שהוא תמיד שם עין על המדיה המסורתית. בערוץ ניקלואדון כבר קנו מהצמד 13 פרקים, ספין אוף לסדרה אותם הם מעלים רשת, והם צפויים לעלות לשידור בשנה הקרובה.

ג'ימי טאטרו (צילום: ap)
ג'ימי טאטרו בפרימירת "רחוב ג'אמפ 22" | צילום: ap
"טלוויזיה חשובה למה שאנחנו רוצים לעשות", מספר פיין. "הכלכלה לא מאפשרת לנו להתפרנס בטווח הארוך. אתה חייב ללכת לטלוויזיה או לנטפליקס. יש לנו טראפיק עצום, אבל זה לא אותו דבר כמו בטלוויזיה כשזה מגיע להכנסות מפרסום".

אבי גנדי, מנהל המחלקה הדיגיטלית ב-WME, מספר שאם פעם השקעה בכשרון חדש הייתה הימור, היום זה הרבה יותר פשוט. "לאנשים האלו יש מחויבות למעריצים שלהם ברשתות החברתיות. אלו מיליוני צופים שיבואו לראות רק כי הם אוהבים את אותו אדם.

למרות הפריחה בתחום הטלוויזיה, נראה שבקולנוע לא ממהרים לאמץ את הכוכבים החדשים. יוצא מן הכלל הוא ג'ימי טאטרו, שהופיע ב"22 רחוב ג'אמפ" וקיבל תשלום מהאולפנים גם כדי ליצור קמפיין ויראלי כדי לעזור להביא צעירים אל הסרט. בכל זאת, המעבר לטלוויזיה הוא יותר מהיר וקל לצופים, מה שמעודד את ציידי כשרונות לחפש את הכישרון הבא.