1. שכחו אותו במונית

מקולי קאלקין, הילד החמוד מ"שכחו אותי בבית" שגדל להיות הנער הספק-נרקומן ממדורי הרכילות, הפך בסוף השבוע להאז-בין החנפן שכולנו ציפינו שיהיה: בסדרת רשת חדשה של המוזיקאי היהודי ג'ק דישל, "DRYVRS"' מופיע קאלקין בתפקיד אורח של נהג שאינו יודע לנהוג. קאלקין, שחקן של טריק אחד, מתוודה בפני דישל על היום בו נשכח לבדו בגיל 8, בקטע שאמור היה להיות מצחיק אך יצא מקריפ למדי. 

2. אז "שיגעון בחלל" חוזר או לא?

בעין סערת "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", מעריצי מל ברוקס ופארודיות המד"ב הפיצו שמועה נכונה-למחצה לפיה מתוכנן סרט המשך ל"שיגעון בחלל" המיתולוגי, שעשה צחוק מסרטי הטרילוגיה הראשונה של "מלחמת הכוכבים". ברוקס כבר גנז בעבר תכנית להוציא סרט תחת הכותרת "שיגעון בחלל: המסע בעקבות עוד כסף", ובפועל, בראיונות שקיים לאחרונה, הוא סיפק רק רמיזות דקות לאפשרות שסרט שכזה ייצא בכל זאת בקרוב: "אם הייתי מוציא עכשיו את 'שיגעון בחלל: המסע בעקבות עוד כסף', הוא היה עושה סוף שבוע חזק, גם אם בגדול הוא היה מתברר כנפילה". זה הכל. 

3. החלטורה של דניאל קרייג (וספוילר בשורה האחרונה)

במאי האחרון התעוררו ספקולציות לפיהן דניאל קרייג מחלטר בהופעת אורח ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". קרייג, שהכחיש את השמועה בכל תוקף, הפך את סיימון פג - השחקן שהדליף אותה - למשוגע בעיני מעריצים רבים. צופים חדי עין שעטו על אולמות הקולנוע בסוף השבוע האחרון הופתעו לגלות שקרייג, שקרן וחלקלק כמו שרק נצר לשושלת 007 יכול להיות, אשכרה משחק בסרט באחת הסצנות בתור סטורמטרופר. ספוילר: חפשו אותו בקטע שבו ריי מוחזקת בשבי ומנסה להשתלט על תודעתו של סטורמטרופר.