האם יש משהו שהמין האנושי אוהב יותר ממרצ'נדייז? כנראה שכן, אבל כל מי שקנה אי פעם חולצה של גאנז אנד רוזס או בושם של כריסטינה אגילרה מכיר את עקצוצי העונג העוטפים את הגוף, תגובה פיזית בלתי נשלטת לרכישת מוצר חסר תועלת שהתירוץ היחידי לקיומו הוא תאוות בצע. ואם עט של "הסופרנוס" או מאג של "היפים והאמיצים" עוברים כמוצרים לגיטימיים שלא מעידים עליכם דבר מלבד פאתטיות קלה, מסתובבים בעולם שלל מוצרים קיצוניים במיוחד, כאלו שלא תדעו אם להיגעל מהם או לרצות גם. 

כתבת מרצ'נדייז
בובספוג סופג?

טמפונים של בובספוג ושל הלו קיטי

הנה שני מוצרים דוחים למדי. מומחים רבים מתריעים  ההתבגרות המינית המוקדמת של נערות, אבל נחמד לגלות שיש כאלו שבמקום להתלונן – יוזמים. הילדות של היום מקבלות מחזור בגיל עשר? חבל, אבל זה לא אומר שאי אפשר להפוך אותן לפלח שוק לגיטימי. זה מגעיל כי זה קושר, גם אם באופן לא מודע, מיניות עם ילדים. בעוד הטמפונים והתחבושות של הלו קיטי הן מוצר די מוכר, עד היום לא ברור אם הטמפונים הצהבהבים של בובספוג הם לא בדיחת רשת שנגררה, גם כי לא מצאנו מקום שמוכר אותם וגם כי בכל זאת - טמפון, ספוג, זה פשוט נוח מדי. כמו כן, איכסוש. 

כתבת מרצ'נדייז
שעות של הנאה עם ויברטור ערפדי

ויברטור מנצנץ של "דמדומים"

אנחנו כבר יודעים שמעריצי "דמדומים" הם מופרעים במיוחד, אבל תמיד נחמד לגלות עד לאן הם יכולים להגיע. מסתבר שהנשים שמריירות על אדוארד קאלן, הערפד החתיך והמנצנץ מסדרת הסרטים, היו יותר משמחות להכניס אותו גם למיטתן. ועכשיו הן יכולות ורק בארבעים דולר! טוב, לא את כולו, אבל הויברטור המנצנץ הזה אמור להעביר את התחושה המדויקת של סקס עם ערפד לוכסן אשכנזי, מכיוון שהוא קר ולבן במיוחד.

כתבת מרצ'נדייז
הרחם של בלה. זה פשוט דוחה
הרחם של בלה מ"דמדומים"

מי הפסיכי שיקנה צעצוע מין בהשראת "דמדומים", אתם שואלים? ובכן, אותם מופרעים שישבו בבית ויצרו מבד וספוגים את הרחם של בלה. ניחוש שלנו - נשים בגיל העמידה עם חיבה ליצירות בד ויציבות נפשית של אחיות בריטיות. במקרה הזה, מוכרחים לציין, לא ממש מדובר במרצ'נדייז רשמי אלא ביצירת אמנות של מעריצי הסדרה שהתפרסמה בזכות הקריפיות שלה והוצעה למכירה.

כתבת מרצ'נדייז
איפה החמאה?

טוסטר של "סטאר וורז"

מעריצי "מלחמת הכוכבים" ידועים באדיקותם, ומרצ'נדייז מופרך שלהם נמכר כבר שנים. הטוסטר הזה נבחר בינות לארונות קבורה בהשראת הסרטים וערדליים של ג'אר ג'אר בינקס, בעיקר בגלל שהוא חמוד, ואז מה עם החלקים של דארת' ויידר נראים קצת שרופים. על איזה צד מרוחה החמאה, אתם בטח תוהים - כנראה שנאלץ לחכות למנצם של לוק סקייווקר. 

כתבת מרצ'נדייז
זה לא נראה גדול יותר, סתם פתטי

מגן ביצים מהסרט "300"

כל מי שהתרשם מריבועי הבטן הלוהטים של שחקני "300", יכול לרכוש תחתוני עור מבליטי חבילה שאולי יסיטו את תשומת הלב מצמיגיו המידלדלים. רוב הסיכויים שזה לא יעזור, אבל אם חשבתם לרכוש מרצ'נדייז בהשראת הסרט "300" מראש לא הייתה לכם תקווה. אתם יכולים לרכוש גם שלל גרביים, חולצות וארנקים מהסרט, אבל הם לא מאוד נאים. בכל זאת, זוהי ספרטה.

כתבת מרצ'נדייז
זה בא גם בזהב?

שרשרת של "מרבה רגליים אנושי"

הסרט "מרבה רגליים אנושי" עסק במדען מטורף שמחליט לחבר בני אדם בניתוח מחריד וליצור מרבה רגליים אנושי, שהחוליות בו מחוברות זו לזו פה לפי טבעת. הרעיון המעוות קנה לסרט אויבים רבים, אבל גם הפך אותו לסוג של קאלט בקרב חובבי הזוועתונים, מה שכפי הנראה הוביל לשרשרת הזאת. כל פעם שתענדו אותה תוכלו להודות על מזלכם הטוב – אולי אתם מסתובבים עם שרשר מכוער, אבל לפחות הפה שלכם לא מחובר לרקטום של איזה כונף.

כתבת מרצ'נדייז
קוואנטום של פחמימה

ארטיק ג'יימס בונד

"לייסנס טו צ'יל", הוא הסלוגן החמוד שעומד מאחורי קרטיב הג'יימס בונד הזה, שחברת ארטיקים בריטית ייצרה לאחר סקר שביצעה על יותר מאלף נשים, שממנו עלה כי דניאל קרייג הוא הגבר שהן הכי היו רוצות לראות בסופו של המקל שהן מלקקות. כן, זה ניסוח שלהם ולא נתווכח איתו. הקרטיב מגיע בטעמי אוכמניות, רימון וחמוציות, אבל אנחנו נחכה לגרסת הסקיני קאו.

כתבת מרצ'נדייז
להתקלח עם ג'סטין ביבר

וילון מקלחת ג'סטין ביבר

חלומה של כל בליברית הוא שג'סטין ביבר יצפה בה במקלחת, ובדיוק בשביל זה נועד וילון המקלחת הזה! דמותו הענקית של ג'סטין, פלוס מבט חודר פלוס מעיל עור פלוס חתימה, תבהה בהן ובכל מה שיחליטו לעשות עם זרם המים החמים, בקבלה נטולת שיפוטיות. בזמן הקרוב הן אולי עלולות להתקשות בהשגת המוצר, כי המלאי באמזון אזל, אבל בטוח שתצליחו לרכוש אותו בשלל מקומות אחרים. אולי ביד 2, רק זהירות מעובש וכתמים חשודים.

כתבת מרצ'נדייז
יש לכם מתכון לפיצה פיתה?

ספר הבישול הלא רשמי של "משחקי הרעב"

אילו מתכונים תוכלו למצוא בספר הבישול (הלא רשמי!) של "משחקי הרעב"? כאלה שהושפעו מסדרת הספרים, מסתבר, כמו למשל הלחם הצרפתי של משפחת מלארק, נזיד הטלה והשזיפים המיובשים האהוב על קטניס ועוגת השוקולד המריר של הקפיטול. את הספר אתם יכולים לרכוש ב-13 דולר, ובאופן מפתיע הוא קיבל ביקורות לא רעות בכלל. אגב, אם חשקה נפשכם במאכלי הדרום הלוהט, גם ספר הבישול של "דם אמיתי" הוא אופציה. לא לצמחונים, אבל אופציה.  בני סיידא – מאחוריך!

כתבת מרצ'נדייז
היום אתה הולך על חייזר, מחר הוא ילך עליך

עקבים בהשראת "הנוסע השמיני"

לא ברור למה מישהי תרצה לנעול עקבים אימתניים בהשראת המפלצת מ"הנוסע השמיני", אבל הנעליים הכסופות והכעורות האלה בהחלט נראות כמו משהו שרק מחכה לשעת כושר להפוך את הנועל אותן לפונדקאי ולפרוץ לו מהחזה בזמן ובמקום שיראו לו. ואם זה לא קורה, כולם מוזמנות לזרז את התהליך עם העזר ההיתולי המוצג למטה (אקזיביט משהו), שמתלבש בול על כל מחשוף ומסיט את תשומת הלב מהניפ סליפ. תהנו!

כתבת מרצ'נדייז
שופינג נחמד לכולם!