מתוך הסרט סקס בשביל עצים
את רואה? עכשיו העץ הזה ימות כי כאב לך הראש אתמול
"עשו סקס, הצילו את העולם". זו הסיסמא שמלווה כבר כמעט עשור את ארגון הגנת הסביבה הנורבגי, "Fuck For Forest", ששמו מסביר טוב מכל את מטרותיו. חברי התנועה דוגלים בעידוד יחסי מין בפומבי וייצור פורנוגרפיה, למען גיוס מודעות וכספים לשמירה על יערות הגשם. לפני שנתיים, לדוגמא, פרצו שניים מחברי התנועה לכנסייה באוסלו, והסתערו זה על זה באמצע הקתדרלה, מול עיניהם המשתאות של כמרים.

אחרי שנים של מאבק מחוץ למיינסטרים, מנסים בארגון לראשונה למקד מאמצים באירוע בינלאומי גדול. פסטיבל SXSW (South By Southwest), כינוס שנתי ענק של מוזיקה, קולנוע, שנערך בימים אלה באוסטין, טקסס, מקרין במסגרת הרצועה הדוקומנטרית שלו את "Fuck For Forest", סרט ראשון שמתעד את התופעה מקרוב, ויוקרן בקרוב גם בערוץ 8 של HOT. הבמאי הפולני, מיכאל מארצ'אק, החליט להתמקד בשלוחה של הארגון בברלין.

עלילת הסרט מוצגת מנקודת מבטו של דני דבארו (23), רוכב סוסים מקצועי, שהחליט לעזוב את תחרויות קפיצות הראווה בשל האכזריות, לדבריו, המופגנת כלפי הסוסים המתחרים. האהבה שלו לטבע הרחיקה אותו ממשפחתו, שמסרבת או מתביישת להכיר בו, והביא אותו לחיפוש עצמי שהסתיים במציאת "ילדי הטבע" של האגודה. הסרט עצמו לא עושה שום הנחות בנוגע לחומרים הגרפיים, ומציג סצנה שלמה במהלכה שני גברים ושלוש נשים משתתפים ביחד ולחוד במסיבת סקס מטורפת לחלוטין.

סקס בשביל עצים
טו בשבט זה החג האהוב גם עלי
חלקו השני של הסרט מציג את המסע של חברי FFF ליערות הגשם בברזיל, קולומביה ופרו, שם מסתבר שהם לא תמיד פופולאריים. בחלק מהמקרים הם מגורשים לאחר שמסתבר מה עומד מאחורי מטרותיהם, באחרות נראה שהם פשוט משוטטים ללא מטרה ביערות. "הדור שלנו שכח לחלוטין את האיכויות של צמחים ואוכל שגדלים בגנים", מסבירה אחת ממייסדות התנועה, "הגיע הזמן שנחזור אליהם".

האם מדובר באהבה לגיטמית לטבע או בחבורה הזויה, שמחפשת תירוץ לסקס פומבי עם זרים? אם הסרט הזה יגיע אי פעם לקולנוע הקרוב אליכם, תוכלו גם אתם לדעת.  

 >> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו