מודים, באמת שניסינו לא לפתח יותר מדי תקוות כדי לא להתאכזב, בכל זאת, מדובר בסרט של D.C. אבל עם ליהוק ראשי של גל גדות - שהפך אותה רשמית לשחקנית הישראלית המצליחה בכל הזמנים - קשה שלא לשאת עיניים לקראת יציאת הסרט "וונדר וומן". האם יצליח לעמוד בציפיות או שייכשל ויקבל ביקורות שליליות כמו חבריו ליקום הקולנועי "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ו"יחידת המתאבדים"? אז מסתמן שאפשר לנשום קצת לרווחה כי ביקורות ראשונות החלו להגיע - והן די מדהימות.

בעוד שאנחנו נאלץ לחכות עד ה-1 ביוני, מספר מבקרים ואנשי תקשורת זכו השבוע להזדמנות לצפות בסרט המצופה של העונה לפני כולם עם אימברגו שהוסר רק לאחרונה, ועל פי הטוויטר מסתמן שיש סיבה לשמוח. גרסתה של פאטי ג'נקינס לסיפור גיבורת העל האיקונית הוכתרה כ"אדירה", "כל כך טובה", ועל פי רוב - הטובה ביותר שיצאה עד כה מהיקום המורחב של D.C. גם גדות עצמה מקבלת שבחים רבים, כשהיא מתוארת כ"מופלאה לחלוטין" ו"כוכבת קולנוע לגיטימית".

הנה כמה מהתגובות הראשונות של הצופים (ליטרלי עשירית, תמצאו פה את התגובות המלאות):

"אהבתי את 'וונדר וומן'. היא הזכירה לי את סופרמן של כריסטופר ריב, גיבורה אמיתית ללא שום חרדה או ציניות - בדיוק מה שאנחנו צריכים כרגע". עוד המשיך מייק ריאן מאתר "UPROXX" ואמר: "בקלות הסרט הטוב ביותר מהיקום של D.C. ואני אהבתי את 'איש הפלדה'. הוא מזכיר בחלקו את 'קפטן אמריקה' ובחלקו את 'תור'". 


"שמח - לא, מוקל - לדווח ש'וונדר וומן' פשוט טוב. מצחיק, מלהיב, מכסח ישבנים, רומנטי. פשוט סרט גיבורי על מבדר", כתב אדם ב. וורי מ"באזזפיד":


סטיבן ויינטראוב מאתר "Collider" כתב: "שמח לעדכן ש'וונדר וומן' סרט פיצוץ וגל גדות נהדרת. הכימיה שלה עם כריס פיין ממגנטת. מומלץ לחלוטין". 


אריק דיוויס מאתר "פנדנגו": "'וונדר וומן' מצוין. המועדף עליי מבין סרטי D.C האחרונים. עוצמתי, מצחיק, כתוב היטב וכסחני. גל גדות שולטת במסך. הלאסו שלה מנצח".


"'וונדר וומן' הוא הסרט של D.C לו חיכיתי. מרגש, מעורר השראה, מצחיק ויש בו מספר רגעי אקשן די מדהימים", כתב ג'רמיין לוסייה מאתר "Gizmodo".


עד שהוא יגיע גם אלינו, צפו בגל גדות מברכת את הצופים הישראלים ומזמינה אותם לצפות ב"וונדר וומן":