רגע אחרי שהוא מסיים את לימודיו באקדמיה לשוטרים, בן (קווין הארט) רוצה רק שני דברים: להפוך לבלש במשטרה, ולהתחתן עם החברה שלו. כדי להשיג את שני אלה, הוא חייב להרשים את ג'יימס (אייס קיוב) שהוא לא רק השותף שלו, שממש לא מאמין בו כשוטר, אלא גם אחיה של הכלה המיועדת. ג'יימס לא מסוגל לסבול את העובדה שהוא עומד להפוך לבן משפחה של "הדרדסון", כפי שהוא מכנה את שותפו בזלזול, והעלילה רק מסתבכת כשהשניים צריכים לסבול אחד את השני במהלך משימה משטרתית במיאמי, אליה נשלחו כדי לתפוס ברון סמים ענק.

שחק אותה שוטר: אייס קיוב (צילום:  יחסי ציבור)
צריכים לסבול אחד את השני | צילום: יחסי ציבור

אבל לגמרי לא מדובר פה בסרט רציני על שני שוטרים שקולים ואחראיים שעושים את העבודה שלהם בשקט. "שחק אותה שוטר" לוקח את כל הכיף שבסרטי פעולה - יריות, פיצוצים ומרדפים עוצרי נשימה, ומוסיף לו ערימות של טירוף שהופך אותו לקורע מצחוק, בעיקר בזכות העובדה ששני השוטרים, שהם ממילא ההפך הגמור מהקלישאה של שותפים שיקריבו את חייהם אחד בשביל השני, מוצאים את עצמם בסיטואציות שהופכות ליותר ויותר הזויות מרגע לרגע.

אין תמונה
ערימות של טירוף

ובין רגע מצחיק אחד לשני, השניים צריכים לזכור שהם אמנם במיאמי אבל לא לתת לים ולבחורות להסיח את דעתם מהמשימה, בן עדיין צריך להוכיח שהוא ראוי לאחותו של ג'יימס, ג'יימס עדיין צריך למצוא את הדרך להתגבר על ההתנגדות שלו לחתונה המתקרבת, וכן - יש גם איזה מגה סוחר סמים שחייבים לתפוס. איך זה ייגמר? מה שבטוח, יהיה מצחיק.

לצפיה בטרלייר: