נכון שהסיבה המרכזית, העיקרית, החשובה והמהותית שהקהל הישראלי מתעניין ב"וונדר וומן" היא גל גדות. בעוד מדובר בסיבה מוצדקת, מדי פעם מומלץ להיזכר שישנם שחקנים נוספים בסרט, למשל כריס פיין שמגלם את סטיב טרבור, הטייס האמיץ שהוא גם העלם במצוקה. בסרט הראשון, הדמות של טרבור, כך נראה לפחות, הלכה לעולמה - מה שהפך את השתתפותו בסרט ההמשך לתעלומה. ידוע לנו שפיין חוזר למסך ב"וונדר וומן 1984" (הוא הופיע בתמונות הרשמיות שפורסמו, בין השאר, על ידי גדות והבמאית פטי ג'נקינס) - אבל איך בדיוק? האם הוא בכלל שרד? האם הוא זיכרון? או שאולי הוא רק צאצא של סטיב בשלב אחר בזמן?

האתר "We Got This Covered", שטוענים שיש להם מקור מידע שמעורב בעשיית הסרט, פרסמו את התשובה. כן, מדובר בספוילר, ומצד שני - בידיעה שלא אושרה באופן רשמי, אז כמו כל שמועה - קחו אותה עם הסתייגות, אם כי המקור מהימן.

אז מה התשובה? נראה שסטיב טרבור קם לתחייה בעזרתו של מקסוול לורד, נבל ידוע מיקום הקומיקס של די. סי., שיגולם בסרט על ידי פדרו פסקל ("משחקי הכס", "נרקוס"). על פי המקורות, בסרט החדש לורד מחפש חפצים עתיקים בעלי כוח מיסטי שיעניקו לו כוחות של אל, ומגייס לצורך כך את ברברה מינרווה, ארכיאולוגית בגילומה של קריסטן וויג. לאחר שאחד החפצים העתיקים שהם מוצאים מתגלה כמקולל וגורמת למינרווה לפנות נגד לורד (מינרווה מוכרת לחובבי הקומיקס כצ'יטה, מאויבותיה המושבעות של הנסיכה דיאנה), הוא פונה לוונדר וומן ומבקש ממנה לעזור לו, ובתמורה הוא מציע לה להקים לתחייה את סטיב.


"וונדר וומן 1984" צפוי לצאת ביוני 2020, כך שעד אז יש עוד המון זמן לתיאוריות חדשות, שמועות לא מבוססות וספקולציות.