1. רוז סיגינס, לגלס סוזי מ"אימה אמריקאית", מתה בגיל 43

רגליה של סיגינס נכרתו כשהייתה בת שנתיים. היא ניהלה חיים מלאים והקימה משפחה, והופיעה לאורך השנים בתכניות כמו "ריפלי'ז תאמינו או לא!" ו"אנשים מיוחדים" הבריטית. ב-2014 לוהקה לעונה הרביעית של סדרת האנתולוגיה של ריאן מרפי, "אימה אמריקאית: פריק שואו", וגילמה תפקיד קטן אך בלתי נשכח. היא מתה במהלך ניתוח להסרת אבנים בכליות שהסתבך. שותפיה לסדרה ספדו לה בטוויטר וקראו למעריצים לתרום לבני משפחתה. 



2. הופה הופה סחורה מאירופה

פרסי הקולנוע האירופאי חולקו בסוף השבוע בטקס שנערך בברלין. הזוכה הגדול של הערב הוא "נעורים" (Youth), סרטו דובר האנגלית של האיטלקי המוערך פאולו סורנטינו. הסרט זכה בפרס הסרט והבימוי, ומייקל קיין זכה בפרס השחקן הראשי. פרס השחקנית הלך לשרלוט רמפלינג על תפקידה בדרמה הרומנטית "45 שנים". כמעט כל הפרסים המרכזיים הלכו לסרטים דוברי אנגלית, אירוע חריג בטקס האירופי. "הלובסטר" זכה בפרס התסריט, ו"איימי" קורע הלב על חייה ומותה של איימי וויינהאוס זכה בפרס הסרט התיעודי. 

3. ביונסה נולדת

הרעיון ליצור רימייק לסרט המצליח "כוכב נולד" בו כיכבה ג'ודי גרלנד ב-1954, מסתובב בהוליווד כבר כמה שנים טובות. ב-2011 קלינט איסטווד היה אמור לביים את הסרט, שמציג זמרת צעירה ומוזיקאי מבוגר שנותן לה צ'אנס. שמות כמו טום קרוז וליאונרדו דיקפריו נזרקו כאופציות, אך הפרויקט נפל. לאחרונה הודיע בראדלי קופר שהוא רוצה את הסרט בתור הבכורה שלו כבמאי. ועכשיו לחדשות הטובות: האתר PageSix מדווח שביונסה הצטרפה לפרויקט בתפקיד הראשי יחד עם קופר שגם יככב כמובן. לצערנו הסרט נמצא עדיין בשלבים מאוד ראשוניים, ונצטרך כנראה לחכות עד 2017 כדי לראות את השניים מתאהבים. 

4. יאס קווין הילארי!

הילארי קלינטון הגיעה לסט של "ברואד סיטי", כדי להצטלם לעונה השלישית של הסדרה שאנחנו כה אוהבים. המועמדת לנשיאות תשתתף בפרק הבכורה של העונה החדשה שישודר ב-17 בפברואר. עוד מתכונן בעונה השלישית: ביקור בישראל (שנדחה בעקבות המצב הביטחוני אך אמור להתקיים בתקופה הקרובה) לצורך צילומי פרק סטייל "תגלית". 


5. "נותרים" עוד קצת

אחרי תקופה של אי וודאות והפגנות של מעריצים מסורים, HBO הודיעה כי סדרת המדע הבדיוני המהורהרת "הנותרים" תזכה לעונה שלישית ואחרונה. זה מה שאנחנו חשבנו עליה. אז כן, אנחנו שמחים.