אחרי שכריסטן בייל פרש סופית מתפקיד סטיב ג'ובס בסרט החדש אותו עתיד לביים דני בויל ("127 שעות", "נער החידות ממומביי"), ההימורים לשחקן שיכנס לנעליו של מייסד אפל, מתחילים מחדש. בינתיים נראה שמייקל פסבנדר ("ממזרים חסרי כבוד", "אקס-מן") הוא השם הבולט מביניהם.

הסרט, שעדיין לא זכה לשם רשמי, יבוסס על הביוגרפיה שכתב וולטר אייזקסון על חייו של ג'ובס והפכה לרב מכר, לאחר שיצאה לאור בשנת 2011. הסיפור יתמקד בשלושה אירועים חשובים בחייו של ג'ובס: השקת מק, השקת NeXT והשקת אייפוד לאחר חזרתו של ג'ובס לאפל. בעבר אמר אהרון סורקין ("הבית הלבן"), שאחראי על התסריט, כי כל אחד מהחלקים יתרכז באירוע אחר ויתפרש על גבי חצי שעה.

למרות שבראש הפרויקט עומדים תסריטאי ובמאי זוכי אוסקר, לא מעט קשיים עמדו בפני הפרויקט. האופציה הראשונה של האולפנים בעמדת הבמאי היה דיוויד פינצ'ר, שוויתר על התפקיד לאחר שדרישתו לשכר של 10 מיליון דולר ובלעדיות על עריכת הסרט נדחתה. לאחר מכן סימנו המפיקים שורה של כוכבים לתפקיד הראשי, ביניהם לאונרדו דיקפריו, מאט דיימון, בן אפלק ובראדלי קופר, כולם ככל הנראה ויתרו על ההזדמנות. כעת נותר לראות אם פסבנדר, ללא ספק לא הבחירה המובנית מאליה לפחות כשזה מגיע למראה חיצוני, ייקח על עצמו את הפרויקט.