הייתם מצפים שכוכבת הוליוודית ותיקה כמו סלמה הייק לא תתרגש יותר מדי מהליכים קוסמטיים, אבל לקראת צאת הסרט החדש בכיכובה - "שחקי אותה בוסית", הייק משתפת בחוויה שלה עם מזרק המילוי לשפתיים - והיא לא הייתה בדיוק חיובית.

הדמות של הייק - מיליארדרית שעומדת בראש אימפריית ביוטי ורוכשת את המותג בבעלות הדמויות של טיפני האדיש ורוז בירן - נכתבה במקור באופן שונה ממה שהיא מופיעה בסרט הסופי. "בהתחלה התפקיד נכתב בצורה מאוד ישירה, פשוט אשת עסקים שאפתנית", הייק אמרה בראיון למגזין אין סטייל. "אבל היה כיף לעבוד עם הבמאי והתסריטאים וליצור ביחד דמות שהיא ממש משוגעת".

 

בשביל לגלם את קלייר לונה המשוגעת, הייק רצתה לשנות את ההופעה החיצונית שלה, שכללה פאה אדומה ועדשות בגוון אפור. אבל היא רצתה לקחת את זה עוד צעד אחד קדימה, ולהגדיל את השפתיים. "מעולם לא עשיתי בוטוקס או מילויים", היא אמרה למגזין. כשתצפו בסרט - תגלו שהמראה של השפתיים המוגדלות מגיע ממקור אחר. הייק הלכה לד"ר מוריס דריי, דרמטולוג שהוא גם חבר שלה. "הוא אמר לי 'אני לא יודע אם תהיי שמחה, כי זה הולך לכאוב מאוד'", היא סיפרה. "ואז אני אמרתי 'טוב, בוא ניתן לזה ניסיון'. הוא שם את המחט הראשונה בפה שלי, ומיד אמרתי 'לא! תשכח מזה! סיימתי!'".

אז למה השפתיים שלה בכל זאת נראות שונה מהרגיל בסרט? הייק הלכה על אופציה אלטרנטיבית להזרקות - שיניים תותבות שהבליטו את השפתיים, כדי שהיא רק תיראה כאילו היא הגדילה אותן. בנוסף, הייק הסבירה למגזין למה בניגוד לכל כך הרבה שחקניות בגילה (ובכלל נשים בגילה), היא מעולם לא נפגשה עם מזרק הבוטוקס: "אמא שלי תמיד הדגימה בפניי את החשיבות של להזדקן בחן. מעולם לא ראיתי אותה או את סבתא שלי מפחדות להזדקן, אז גם לי אין את הפחד הזה"._OBJ