אלן דג'נרס (צילום: Kevork Djansezian, GettyImages IL)
חוזרת לעוד סיבוב של זהב. אלן דג'נרס | צילום: Kevork Djansezian, GettyImages IL
טקס הפרסים היוקרתי ביותר בעולם הבידור חוזר למקורות. אחרי ההצלחה של בילי קריסטל וסת' מקפרלן, שהנחה את הטקס של השנה שעברה והעלייה המרשימה בנתוני הרייטינג שהביא לרשת ABC, נבחרה קומיקאית בולטת נוספת ללכת בעקבותיהם. מפיקי טקס האוסקר ה-86, קרייג זיידן וניל מרון הודיעו הערב (שישי) כי אלן דג'נרס תחזור בפעם השנייה לתפקיד המנחה, אחרי שעשתה זאת לראשונה בטקס של 2007. בעבור ההופעה הזו זכתה דג'נרס בפרס האמי.

"אנחנו נרגשים להודיע שאלן תנחה את האוסקרים", מסר מרון בהודעה לתקשורת, "בתור חבר ותיק אני יכול לספר שמאז ומתמיד קיווינו שנוכל לעבוד יחד על פרויקט ביחד, ודבר לא יכול להיות מרגש יותר מאשר עבודה על האוסקר. יש מעט מאד כוכבים עם כישרון טבעי לקומדיה כמו של אלן, שמגיע בלוויית חום אנושי והומניות. היא אהובה בכל מקום ואנחנו מצפים שהקהל באולם דולבי (שבו ייערך הטקס) והצופים בטקס ברחבי העולם, יהיו נרגשים כמונו מהחדשות הללו".

"אלן מאד מוכשרת, ספונטנית להחריד ויודעת איך לבדר קהל בינלאומי", מסכים דון האדסון, מנכ"ל האקדמיה הנכנס, "היא מעריצה גדולה של הטקס, אנחנו מעריצים גדולים שלה, כך שמדובר בשילוב מושלם". המנחה עצמה, אחת מאושיות הטוויטר הפופולאריות בעולם עם למעלה מ-21 מיליון עוקבים, הגיבה לראשונה לחדשות בציוץ מאושר: "זה רשמי: אני מנחה את האוסקר. אני רוצה להודות לאקדמיה, לאישתי פורשיה, אוי אלוהים, אני כבר שומעת את התזמורת".

אלן דג'נרס ופורשיה דה רוסי (צילום: Evan Agostini, GettyImages IL)
האישה שלצידה. דג'נרס ופורשיה דה רוסי | צילום: Evan Agostini, GettyImages IL
אלן דג'נרס החלה את הקריירה כסטנדאפיסטית מצליחה, שהצליחה להגיע עד לתכנית משלה ברשת ABC בין 1994-1998. מאז 2003 היא מנחה את תכנית הטוק שואו המצליחה "המופע של אלן דג'נרס" ב-NBC, כשבמקביל כיכבה גם כשופטת בעונה התשיעית של "אמריקן איידול" ובפרק מיוחד של "רוקדים עם כוכבים". בעבר דורגה על ידי מגזין פורבס כאחת מ-20 הנשים העשירות ביותר בתעשיית הבידור.

טקס האוסקר ה-86 ייערך ב-2 במרץ, 2014.

>> בואו לפייסבוק שלנו