1. חם ועסיסי: המשחק "פרוט נינג'ה" יהפוך לסרט

שבועות ספורים אחרי שהסרט המבוסס על "אנגרי בירדס" יצא לקולנוע ונתן הזדמנות למבקרי קולנוע וצופים ברחבי העולם לקטול אותו לגמרי, ושבוע אחרי שהטריילר הראשון לסרט המבוסס על "אמנות המתנקש" יצא וגרם לנו לרצות לראות עוד ממייקל פסבנדר באינקוויזיציה הספרדית, עוד סרט המבוסס על משחק מגיח לאויר העולם. הפעם, בחרו בחברת ההפקות העלומה Vinson Films לעבד לסרט את "פרוט נינג'ה", משחק הסלולר שהיה פופולרי בטירוף לפני כמה שנים וגרם לכולנו לשסף פירות טרופיים באובססיביות. כנראה שזה לא מפריע להם שהמשחק לא כולל שום דבר שנשמע כמו בסיס לסרט - אפילו אין שם פאקינג דמויות, מה נסגר? אולי בסוף זה יראה כמו הפרודיה הזו: 

אנחנו מעדיפים את האפשרות הזו: 

2. חם ונוסטלגי: כוכבי "שובר שורות" מתאחדים לחגוג יום הולדת

בריאן קרנסטון (הלא הוא וולטר ווייט / הייזנברג מ"שובר שורות") הגיע לחגוג יום הולדת 60 בלייט-נייט של ג'ימי קימל, שידוע בחיבתו לפרודיות מושקעות במיוחד. קימל עזר לקרנסטון לחגוג היטב את יום הולדתו ועל הדרך ללעוג היטב לכל הילדים המפונקים ברחבי העולם עם פרודיה מושלמת (וארוכה בטירוף) על סדרת הריאליטי המשוגעת "16 מתוק" של רשת MTV שמציגה ימי הולדת מופרעים של נערים ברחבי ארה"ב. קרנסטון גילם את עצמו המפונק, הכריח את הוריו הישישים לשלם על חגיגה מופרכת שכוללת מכונית למבורגיני חדשה, 5 כתרים, אריות, הופעה של הזמר הנשכח סיסקו וכמובן ביקור משמח במיוחד של ג'סי פינקמן מ"שובר שורות", כלומר ארון פול הנסיך. היה מתוק. 

3. עדיין חם? "סאטרדיי נייט לייב" סגרה את עונתה ה-41

תכנית המערכונים האגדית סיימה אתמול (א') את עונתה ה-41 עם שלל כוכבים ואורחים. חבר הקאסט לשעבר פרד ארמיסן (היוצר והכוכב של "פורטלנדיה") הגיע להנחות, קורטני בארנט הייתה האורחת המוזיקלית, ובין האורחים הנוספים היו גם ג'ייסון סודייקיס, לארי דייויד, אנדי סאמברג ועוד. העונה כולה נתפסת בעיני מרבית המבקרים כחלשה יחסית, אך פרק הסיום זכה לשבחים.