בגלל שהעולם לא הוגן ודברים טובים תמיד מאחרים להגיע, יושבי כדור הארץ ייאלצו לחכות עוד יותר משנה לפני שיזכו שוב לשזוף עיניהם באמזונה מראש העין עוטה את דמותה של גיבורת העל האהובה. "וונדר וומן 1984" יגיע לאקרנים רק בשנה הבאה, אבל לא צריך לחכות עד 2020 כדי להרגיע את הגעגוע, כי גל גדות תחזור לדמותה של דיאנה, גם אם לא בשר ודם אלא רק לגו ולגו. גדות, יחד עם ג'ייסון מומואה (אקווה-מן) ומרגו רובי (הארלי קווין) תתרום את קולה לדמותה של וונדר וומן בסרט ההמשך "סרט לגו 2: החלק השני" שייצא לבתי הקולנוע כבר בחודש הבא.

גיבורי היקום הקולנועי של DC כבר הופיעו בסרטים הקודמים "סרט לגו" ו"סרט לגו באטמן", אבל בקולות אחרים. את דמותה של וונדר וומן דיבבה בסרטים הקודמים כוכבת "איך פגשתי את אמא" קובי סמולדרס, אבל כעת החליטו לגייס את התותחים הכבדים, ואולי לקושש עוד כמה צופים אכולי געגוע. לצד שלושת כוכבי DC יככבו בסרט גם כריס פראט, אליזבת בנקס ואליסון ברי.

"סרט לגו 2: החלק השני" יאחד שוב את גיבורי בריקסבורג במאמץ משותף להציל את עירם. חמש שנים לאחר אירועי הסרט הקודם, ואזרחי העיר מתמודדים עם איום חדש: חייזרי דופלו פולשים מהחלל החיצון שהורסים כל מה שבדרכם. הקרב הגורלי ייקח את הגיבורים לעולמות רחוקים ומסתוריים, וייבחנו את אומץ ליבם, תושייתם, ויכולת הבנייה שלהם. "סרט לגו 2: החלק השני" ייצא לאקרנים ב-8 לפברואר בארה"ב ויגיע אלינו בישראל בפסח הקרוב.