כשבוע בלבד לאחר הסערה שנוצרה עקב זעם הצופים על שידור "ההרפתקה הקפואה של אולף" לפני "קוקו" בבתי הקולנוע, דיסני מדווחת כי הסרט הסרט הקצר-ארוך יוסר מההקרנות הבאות של הלהיט החדש מבית פיקסאר.

למקרה שפספסתם, הנה אמ;לוק של ההתרחשויות: פיקסאר ידועה בשילוב סרטיה הקצרים והמצוינים בפתיחת כל הקרנת סרטיה החדשים, אך "ההרפתקה הקפואה של אולף" הצליח להרתיח במיוחד את הצופים, שלא ציפו לקבל סרטון מבית "לשבור את הקרח" של דיסני באורך יותר מ-20 (!) דקות, לפני סרט באורך כמעט שעתיים (110 דקות). 

אתר "מאשאבל" דיווח כי סרטון המחלוקת צפוי לרדת מהקרנות עתידיות החל מיום ו' הקרוב (ה-8 בדצמבר). אך בעוד אנשים קישרו את הידיעה הטרייה על ירידתו של הסרט הקצר מהאקרנים לתגובות הצופים המאוכזבים, אתר "Entertainment Weekly" טוען כי מקורות יודעי דבר דבקים בסיבה אחרת לגמרי: "ההרפתקה הקפואה של אולף" נועד מלכתחילה לרוץ לזמן מוגבל.

אחד מעובדי בתי הקולנוע בארה"ב אף סיפר באתר "Reddit" שהם קיבלו הודעה מדיסני לגבי ההחלטה, שאומרת: "אנא שימו לב כי ההרצה של 'ההרפתקה הקפואה של אולף' המשודרת לפני 'קוקו' תסתיים אחרי ה-7 בדצמבר. החל מה-8 בדצמבר לא יופיעו עוד על המסך סרטוני אולף. ב-22 הדקות שיתפנו, נודה אם תוכלו לאפשר הקרנה נוספת". 

נציג מטעם דיסני סותר גם הוא את השמועות וטוען כי הסרטון מלכתחילה קודם כסרט בתקופת הרצה מוגבלת, "אז אין פה ממש סיפור - סיום ההקרנות הקולנועיות של אולף יסתיימו בשבוע הבא. כל הפרסומות וההודעות שהוצאנו גם התייחסו אליו כך". אחת מהסיבות להתרעמויות היו גם בנוגע לזיווג בין "קוקו", המביא את סיפורו המשפחתי של ילד מקסיקני, לסרט הקצר, בטענה שהוא "מלכלך" במידה מסוימת את טוהר כוונות הסרט. המבקר של ה"וושינגטון פוסט" הוסיף ואמר כי "'ההרפתקה הקפואה של אולף' בסופו של דבר הרגיש כמו האורח הזה שמסרב לעזוב, למרות שהמסיבה הייתה אמורה להסתיים מזמן" . מה נותר לומר חוץ מ"אאוץ'"?

mako תרבות בפייסבוק