יותר מעשור עבר מאז שיצא הסרט השני המגולל את עלילותיה של ברידג'ט ג'ונס - הרווקה הבריטית בעלת המבטא החמוד והנטייה להכנס למצבים מביכים ובלתי אפשריים. סרט חדש ושלישי בסדרה עתיד להיות מופק בתקופה הקרובה, וכעת לוהקה צלע שלישית למשולש הרומנטי שיכלול שוב את רנה זלווגר בתפקיד ג'ונס ואת קולין פירת' בתפקיד עורך הדין הג'נטלמני מארק דארסי. במקום יו גרנט, שלא ישוב לסרט השלישי, לוהק פטריק דמפסי, כוכב האייטיז שהתקמבק בעשור האחרון עם תפקיד חלומי בתור ד"ר דרק "מקדרימי" שפרד ב"האנטומיה של גריי" (עד שעזב בנסיבות שהותירו את הצופים המומים).

לא ברור את מי יגלם דמפסי, שתפקידו האחרון בקולנוע היה ב"רובוטריקים 3: אפלת הירח" ב-2011, ושגם תפקידו ב"האנטומיה" הסתיים לאחרונה (לא נעשה ספוילר אבל גגלו אם אתם רוצים לדעת מה קרה למקדרימי). פרטי העלילה שמורים בסוד, אך כעת נודע כי הסרט יהיה מבוסס על טורים שפירסמה הסופרת הלן פילדינג בעיתונות הבריטית וממלאים את חלל השנים בין הסרט האחרון ל"משוגעת על הבחור" - ספרה האחרון שלפילדינג על ג'ונס. שרון מגווייר, במאית הסרט הראשון בסדרה, תשוב לכיסא הבמאית אחרי שנעדרה מהסרט השני. הצילומים יחלו באוקטובר הקרוב בבריטניה.

הסרט החדש יכלול כנראה הריון ו\או לידה, ושמו יהיה "Bridget Jones’s Baby". האם דמפסי יהיה האבא? או אולי מר דארסי קפוץ התחת? עושה רושם שלמעריצים ולמעריצות זה לא באמת משנה.