בראיונות שהתפרסמו בעבר התעקשו בני הזוג בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי שהם לא היו רוצים שילדיהם יכנסו בעצמם לעולם המשחק. כנראה שמשהו השתנה במרוצת הזמן משום שבתם הביולוגית של השניים, ויויאן בת ה-6, לוהקה לסרט החדש והמצופה של אנג'לינה, "Maleficent", בו היא מגלמת את המכשפה הרעה בסיפור היפהפיה הנרדמת.

הכוכבת סיפקה תירוץ משכנע במיוחד להחלטה ואמרה ששאר הילדים שנבחנו לתפקיד היו מבועתים מדמותה של ג'ולי בסרט. "חשבנו שזה יהיה כיף עבור הילדים להצטרף אלינו לסט, אבל לא בתור שחקנים. זו לא הייתה המטרה שלי ושל בראד בכלל. אבל אף אחד מהילדים שנבחנו לא הסכים להתקרב אליי. היינו חייבים לקחת ילד שמחבב אותי ולא מפחד מהקרניים ומהעיניים שלי בסרט. זו הייתה ויו".

ויויאן ג'ולי
לא פוחדת מאף אחד. ויויאן ג'ולי
אבל לא כל הילדים לבית בראנג'לינה היו מרוצים מהתפקיד של אמא בסרט. גם פאקס, 10, היה מזועזע כשראה לראשונה את אמו בתלבושת מעוררת האימה ורץ לבכות. "כשפאקס ראה אותי בפעם הראשונה, הוא ברח. חשבתי שהוא צוחק, אז עשיתי כאילו אני רודפת אחריו ומצאתי אותו בוכה". 

Maleficent מתמקד, כאמור, בצד הפחות מוכר של אגדת הילדים הקלאסית, ומתמקד בתהליך שהוביל ליצירתה של המכשפה הרעה בסיפור. הסרט עתיד לצאת לקולנוע בסוף מאי.