ג'ון מלקוביץ' (צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL)
עכשיו אולי תלהקו אותו לאיירון מן? | צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL
בקצב הזה, בקרוב אפשר יהיה לייצר סרט גיבורי על אמיתיים, שיתחרה בהצלחה של "הנוקמים". ג'ון מלקוביץ' הצטרף בסופ"ש האחרון לכוכבים כמו היידי קלום, ג'ניפר לורנס וראיין גוסלינג, בתור המלך השומר של אלמוני בר מזל, כשהופיע בזמן הנכון ובמקום הנכון להצילו ממוות.

ה"סטאר" של טורונטו מדווח כי ג'ון וולפול בן ה-77 ביקר עם אשתו, מרילין, בעיר כחלק מטיול מקיף שקיימו השניים ברחבי קנדה. לאחר שסיימו לאכול, עשו השניים את דרכם לעבר בית המלון שלהם, כשלפתע החליק ג'ון על המדרכה, נפל על פיגום סמוך וספג חתך עמוק בגרונו. מרילין, שחששה כי בעלה פגע בעורק הראשי החלה לזעוק לעזרה, כשדווקא מלקוביץ' היה האיש שהזדמן למקום ומיהר לסייע בעזרה לפצוע. השניים אלתרו מיד חוסם עורקים ועצרו את שטף הדם עד בואם של הפרמדיקים למקום.

"אני אסיר תודה לו למשך שארית חיי, הוא עזר לי מאד", סיפר וולפול בראיון טלפוני לעיתון מביתו שבאוהיו. "אני מאמין שהוא בדיוק סיים סיגריה כשהאירוע התרחש, צפיתי בהכל מהצד ונראה היה שהוא יודע בדיוק מה לעשות", סיפר כריס מת'יאס, השוער של המלון, שהיה עד ראייה למתרחש, "הוא אחז במגבת והפעיל לחץ על הגרון של האיש ולא עזב עד שהאמבולנס הגיע".

לאחר שפונה לבית החולים "סנט מייקלס" וקיבל טיפול שכלל 10 תפרים, נאמר לוולפול כי "אם היה מדובר בסטייה של 3 סנטימטרים גבוה יותר, הוא היה בצרה גדולה". החלק המפתיע הוא שעד היום וולפול מעולם לא צפה באף סרט של הכוכב ההוליוודי, אבל כעת הוא מתכוון להשלים את החסר במהירות. "לא הייתה לי הזדמנות לראות אותו ולהודות לו אישית, כששאלתי אותו לשמו הוא ביקש ממני פשוט לקרוא לו ג'ון".  

 >> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו