טום קרוז תמיד מתגאה בכך שהוא עושה את רוב הפעלולים שלו בעצמו, ועכשיו התחביב המיותר של הכוכב התימהוני גבה את מחירו – קרוז נפצע כשניסה לבצע פעלול בצילומי הסרט הבא בסדרת "משימה בלתי אפשרית". מספר אתרים פרסמו את הוידאו של התאונה, וניתן לראות את הפעלול הפשוט למדי כושל בצורה מביכה - כאשר השחקן אמור לקפוץ מבניין לבניין על סט צילומים בלונדון, הוא נחבט בקיר הבניין אליו הוא מזנק. קרוז המזדקן, כבר בן 55, קשור ברתמות בטיחות, ונראה במצב טוב לאחר החבטה. הכוכב האנרגטי אפילו מנסה להמשיך את הסצנה, מטפס על גג הבניין ומתחיל לרוץ, אך אחרי כמה צעדים מתחיל לצלוע בכאב ומפונה מהסט.

נציגיו של קרוז ושל אולפן הסרטים שמפיק את הסרט לא חשפו את חומרת הפציעה או את אופייה, אז ניתן רק לשער שמדובר בפציעה לא קשה במיוחד ברגלו. הסרט השישי בסדרת "משימה בלתי אפשרית", שעל סט צילומיו קרתה התאונה, צפוי לצאת לאקרנים בחודש יולי 2018, אם הפציעה של הכוכב לא תעכב את לוח הזמנים. קרוז, שהשנים בתוך הארון (לפי השמועה) ותחת לחציה של הכת הסיינטולוגית כבר הפכו אותו כמעט לדמנטי, נוהג להוציא את דחפיו המיניים המודחקים (לכאורה) בפעילויות ספורטיביות מאמצות בסרטיו.

הכוכב המזדקן, שפניו מתוחים עד לרמה לא אנושית מעודף הניתוחים הפלסטיים, ושחיוכו המפורסם כבר הפך עם השנים למחזה מעורר צמרמורת, מסרב להכיר בגילו המבוגר. קרוז מתגאה בראיונות רבים בפעלולים שהוא מבצע בסרטיו, אולי כדי להחליף את כשרון המשחק האבוד – הוא טיפס על קיר של גורד שחקים בדובאי, הושלך כמו שק תפוחי אדמה בתוך מטוס שיוצר תת כבידה וטולטל מחוץ למטוס בזמן שהוא ממריא – וכעת המנהג המוגזם התפוצץ בפרצופו. אנחנו כמובן מאחלים לו בריאות טובה והחלמה מהירה, ומקווים שיחזור במהרה לקפץ מבניינים, לגזול לפעלולנים את העבודה, וכמובן לצלם סצנת ריצה מאומצת בכל סרט בו הוא משתתף.

מבט נוסף על התאונה המביכה:

mako תרבות בפייסבוק