1. אסור להשוות

לואי סי.קיי כבר נודע מספר פעמים באמירות שנויות במחלוקת, אך הפעם נדמה שעורר את הסערה הקשה ביותר בקריירה הארוכה שלו. במייל ששיחרר למנויים לאתר שלו להפצת הפרק השישי של סדרת הרשת שלו "הוראס ופיט", הוסיף סי.קיי קטע ארוך הקורא לאמריקאים לא להצביע לדונלד טראמפ. "בבקשה תפסיקו להצביע לטראמפ", כותב סי.קיי, "זה היה מצחיק לרגע קצר, אבל הבנאדם הזה הוא היטלר. ובזה אני מתכוון שאנחנו גרמניה בשנות השלושים. אתם חושבים שהם ראו את החרא הזה מתקרב? היטלר היה סתם איש מצחיק ומרענן עם תסרוקת מוזרה שמוכן להגיד כל דבר". סי.קיי לא עוצר שם, הוא קורא למצביעים הרפובליקנים לבחור במועמד אחר ומכנה את טראמפ "קנאי משוגע ומסוכן". בהמשך הוא מסביר כי "טראמפ הוא לא הטוב ביותר שלכם, הוא הגרוע ביותר מכולנו. הוא סימפטום לבעיה מאוד אמיתית, אבל אל תצביעו לסרטן שלכם, אתם יותר טובים מזה". בנוסף, עצרת תמיכה בטראמפ עוררה סערה גם כן בגלל מה שהזכיר לאנשים מסוימים עצרת נאצית. 

עוד ב-mako תרבות: 

2. דייויד הזה שיערות בחזה

הרימייק הקומי המצופה ל"משמר המפרץ" ממשיך לעשות כותרות, למרות שהוא עתיד לצאת רק מתישהו ב-2017. אחרי הליהוקים המבטיחים של דוויין ג'ונסון, זאק אפרון, אלכסנדרה דדריו וקלי רורבאך, מצטרף לחבורת המצילים החדשה גם כוכב ותיק. המציל המיתולוגי דייויד הסלהוף אישר את השתתפותו בסרט בסרטון אינסטגרם נלהב שהעלה ג'ונסון לחשבון שלו. בתגובה לשאלה "האם אתה מוכן?" הגיב הסלהוף בקלישאה המאצ'ואיסטית האופיינית: "אני נולדתי מוכן". לצד הסרטון, ג'ונסון כתב פוסט נלהב על ההצטרפות של "דה הוף", הוסיף כי הוא מתאמן לקראת הסרט, נמצא ב"כושר הכי טוב בו היה מזה שנים" והביע געגועים לשיער החזה המיתולוגי של הסלהוף. מה עם פמלה? 

"I WAS BORN READY!" Pleasure to officially welcome the original #BAYWATCH gangsta himself David Hasselhoff to our movie! #BAYWATCH is the most successful TV show of all time and from the day we announced we were turning it into a movie, "The Hoff" has been our greatest supporter. Especially once he knew our RATED R movie was going to be a combination of AVENGERS meets ANCHORMAN....Hoff's a cool dude who's down to have fun and here's the best part.. He's been training his ass off and gotten in the best shape he's been in in years! (cue slo-mo running and glistening chest hair.. wait, why the f*ck am I even thinking about Hoff's chest hair!?) World get ready.. #RockAndHoff #ThereAintNoBay #WithoutTheHoff

A video posted by therock (@therock) on


3. ערימות הכסף והיכן למצוא אותן

אם מישהו חשב אחרת, ג'יי.קיי רולינג מבהירה שהיא מתכננת לסחוט את הלימון של "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" עד הסוף. הסרט, שמבוסס על ספר שמוזכר בסדרת "הארי פוטר" ומציג את סיפורו של קוסם בניו יורק של 70 שנה לפני שהארי מגיע להוגוורטס, יהיה כמובן - טרילוגיה. בסף הכל, יצא שרולינג הצליחה להפיק 11 סרטים מסדרת 7 הספרים של "הארי פוטר", ולא נראה שהיא תפסיק בזמן הקרוב.


4. היי בנטורל

כבר כמה חודשים שמסתובבות שמועות על תכניות של רשת ניקולודיאון להחיות כמה ממותגי העבר האהובים שלה. בין היתר, עלתה שמה של "היי ארנולד", הסדרה שעוקבת אחר הילד בעל ראש הפוטבול, שהסתיימה ב-2002. עכשיו מכריז היוצר המקורי של הסדרה, קרייג בארטלט, על חזרתו של ארנולד - הפעם למסך הגדול. ניקולודיאון נתנו אור ירוק להפקת סרט חדש שימשיך את העלילה מהמקום בו הפסיקה לפני 14 שנים - רגע אחרי שארנולד מצא מפה שאמורה לרמוז על מקום הימצאם של הוריו שנעלמו. 

It's official! The two-part, two-hour Jungle Movie is greenlit for production! So glad to be back with my friends at Nickelodeon.

A photo posted by Craig Bartlett (@craigbartlett) on


5. נחש מי

האמן הבריטי בנקסי מרתק את העולם כבר יותר מעשור עם זהות מסתורית, יצירות חתרניות ופעילויות יח"צ מבריקות. כעת (ולא בפעם הראשונה), טוענים גופי תקשורת בריטיים כי פיצחו את הזהות הסודית של האמן. מדענים שביצעו ניתוח של התנועות הגיאוגרפיות של האמן טוענים כי אישרו את החשדות (שעלו כבר ב-2008) כי מדובר בבחור בשם רובין גוגנהיים שגדל בעיר בריסטול בדרום אנגליה. עורכי דינו של בנקסי הצליחו לדחות את פרסום המחקר, אך לבסוף קיבלו המדענים אישור לפרסם את הממצאים. אבל זכרו, עם בנקסי, אף פעם אי אפשר לדעת מה אמת ומה ספין יח"צ מורכב, ממש כמו בסרט "יציאה דרך חנות המתנות" שיצר דיון אינסופי על האותנטיות שלו. ככה זה נראה כשבנקסי הפנה את מאמציו לרצועת עזה: