מסע הקידום הפרובוקטיבי של "ספרינג ברייקרס", דרמת הפשע החדש של הבמאי, הרמוני קורין, ממשיך לעשות כותרות ברחבי העולם. אחרי הפוסטרים הנועזים של סלינה גומז, אשלי בנסון, ונסה האדג'נס ורייצ'ל קורין (אשתו של הבמאי) בבגדי ים קטנים והטריילר הלא מצונזר של הסרט, מגיעים עכשיו גם סיפורים לוהטים לא פחות מאחורי הקלעים של הצילומים.

אחד מקטעי השיא בסרט אמור הוא סצנת שלישייה בין בנסון, האגדג'נס וג'יימס פרנקו. בנסון סיפרה בראיון למגזין "הסאן" שבחרה בדרך מעניינת במיוחד להתכונן לצילומי הסצנה. במקום הטרנד המקובל של שתיית אלכוהול, העדיפה האדג'נס פשוט לבלוס ללא בושה: "לא התחלנו את הצילומים עד הלילה, ובמשך כל היום ירד גשם זלעפות והיה קור אימים. אז הלכתי למכולת הקרובה, קניתי המון ג'אנק פוד ופשוט התחלתי לאכול הכל".

ספרינג ברייקרס
ורק לסלינה לא נשאר
כשהגיע הזמן לצאת הגיעה השחקנית בת ה-23 לסט, נפגשה עם שני חבריה וסיימה את האתגר בהצלחה: "מאד שמחתי שונסה וג'יימס היו איתי שם", היא מתוודה, "הוא עשה את זה כבר מיליון פעמים והפך את הכל להרבה פחות מוזר. היינו מאד נינוחים, הרמוני רצה שנרגיש בנוח. מזל שהתקרבנו כל כך בזמן הצילומים כי זאת סצנה לא קלה. לנשק גבר כשעשרות אנשי צוות ומצלמות מקיפים אותך זה לא קל, אז לנשק בחורה זה הרבה יותר קשה".

כזכור, ארבע הכוכבות של הסרט מגלמות תלמידות קולג', שמסתבכות עם פושע מסוכן בניסיון לממש את חופשת האביב שלהן. בסופו של דבר בנסון נשמעת מרוצה: "זה היה מהמם, פשוט תקתקנו את זה". את התוצאות של התקתוק הזה תוכלו גם אתם לראות ב-28 למרץ, כשהסרט יגיע גם למסכים בישראל.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו