1. סאמר איז קאמינג

ביום חמישי האחרון ננעל בלאס וגאס כנס "סינמה קון", המכנס את בעלי בתי הקולנוע בארה"ב לראות את החידושים האחרונים בתחום, אבל גם מספק הזדמנות לאולפנים הגדולים להציג את הסחורה שלהם לקיץ. בין השאר קיבלנו תאריכים רשמיים ל"מהיר ועצבני 8" ול"חמישים גוונים של אופל", הופעות אורח של ארנולד שוורצנגר וסילבסטר סטאלון, והמון סרטים חדשים. הדיווח המלא ועתיר הטריילרים מלאס וגאס כאן.

אין תמונה
עצר בלאס וגאס. שוורצנגר

2. גוון ראשון של אופל

חוץ מתאריך הפצה רשמי ל"חמישים גוונים של אופל" (וגם ל"חמישים גוונים של שיחרור" שיבוא אחריו), קיבלנו בסוף השבוע גם תמונה ראשונה מסרט ההמשך:

Exclusive Tease of Fifty Shades Darker on the #FiftyShades Blu-ray Available May 8.Get Free 2-Day Shipping Through Sunday Only at Amazon.com http://uni.pictures/FSDamz

‎Posted by Fifty Shades of Grey on‎ שישי 24 אפריל 2015

המפיקים גם מבטיחים שבמהדורת הבלו ריי של "חמישים גוונים של אפור", שתצא לשוק ב-8 במאי, ייכלל טיזר לסיקוול. בהתחשב בעובדה ש"חמישים גוונים של אופל" יגיע רק בעוד שנתיים, מדובר בחתיכת משחק מקדים.

3. אויבי הציבור 2

אחד הסרטים המדוברים בסוף השבוע היה "Black Mass" של וורנר, סרטו החדש של סקוט קופר ("אחים בדם", "לב משוגע") בכיכובו של ג'וני דפ. זה קרה בזכות הטריילר הזה:

דפ מגלם בסרט (המבוסס על סיפור אמיתי) את ג'יימס ווייטי בולג'ר, ראש המאפיה האירית בבוסטון לשעבר ואחד הפושעים המבוקשים בארה"ב עד למעצרו ב-2011. "Black Mass" מתרחש בבוסטון של שנות ה-70, כשסוכן FBI (בגילומו של ג'ואל אדגרטון) משכנע את בולגר לשתף פעולה על מנת לחסל את אויבם המשותף: המאפיה האיטלקית.

דפ, אם שכחתם, יודע משהו על גילום גנגסטרים:

דבר אחד או שניים:

4. סבתא זפטה

גם למ. נייט שיימאלאן ("החוש השישי") יש סרט חדש – "The Visit". מפיקי "פעילות על טבעית" מעורבים, ולפי הטריילר, זה בהחלט מורגש:

5. הג'וקר – הגרסה הסופית

סאגת "איך יראה הג'וקר של ג'ארד לטו" נמשכת. אם הייתם איתנו בסיבובים הקודמים (כאן וכאן), כבר יש לכם מושג כללי. אם לא, אתם יכולים להצטרף ישר לתמונה האחרונה שצייץ הבמאי דייויד אייר:

האינטרנט כבר נקרע מצחוק. "זה היה לילה מפחיד כששלפנו את מקולי קלקין מבריכת הקוקאין שהוא שחה בה", כתב הקומיקאי מייק לורנס. "בבקשה תגידו לי שלג'וקר יש קעקוע מעל התחת", הוסיף יוצר הקומיקס דן סלוט, והבהיר: "של עטלף".

6. מי צבע את סופרמן?

ובינתיים, באותו יקום קומיקסי: סופרמן עובר טיפול בצבע. זוכרים שכולם התלוננו על הטריילר האפל מדי של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק?". ובכן, אנשי "Videolab" לקחו למעבדה את "איש הפלדה" – הסרט מ-2013 שבו הציג זאק סניידר את סופרמן בגרסת הנרי קאוויל – ותיקנו את הצבעים שניסו להפוך את סופרמן לאביר אפל. התוצאה, חייבים להודות, מרהיבה:

7. מגוחך בעורף האויב

אדם סנדלר לא אוהב לפגוע באף אחד, אבל בסוף השבוע הוא פגע, ובגדול. תריסר שחקנים אמריקאים ממוצא אינדיאני עזבו את סט סרטו של סנדלר "ששת המגוחכים" ("The Ridiculous Six") במחאה על בדיחות גזעניות מצדו של הכוכב. לפי הדיווח של רשת "Indian Country Today", לכמה מהנשים האינדיאניות ניתנו שמות כמו "Beaver's Breath" (נשימת בונה) ו"No Bra" (בלי חזייה). השחקנית אליסון יאנג סיפרה לרשת כי "דיברנו עם המפיקים והם אמרו לנו, 'אם אתם כל כך רגישים, אתם צריכים לעזוב'. עמדתי שם עם דמעות בעיניים". השחקן לורן אנתוני סיפר כי "התייחסו אלינו כאילו אנחנו פשוט צריכים לעמוד בצד. כשדיברנו עם הבמאי, הוא אמר שזה לא מכוון ושזו קומדיה". אנתוני לא אהב גם את התלבושות; הן היו אמורות להיות תלבושות של שבט האפאצ'י, "אבל נראו יותר כמו קומאנצ'י".

כמה ימים קודם לכן, אנתוני עוד התרגש מהאווירה על הסט:

Hanging out with Adam Sandler, viewing take backs from today's scenes. Having a good time, great cast, great crew and feeling blessed to be here. #NativePride #Comedy #AdamSandler #NM #film #SAGfilm #LasVegasNM #movies #fitfam #gains #beastmode #NativeActor #Acting #Actor #indigenous

A photo posted by Loren Anthony (@lorenanthony) on

נטפליקס – מפיקת הסרט, שחתמה לאחרונה עם סנדלר על חוזה להפקת ארבעה סרטים – הודיעה בתגובה ש"בשם הסרט מופיעה המילה 'מגוחכים' מסיבה מסוימת: כי הוא מגוחך. זו סאטירה על מערבונים ועל הסטריאוטיפים המוצגים בהם, ומופיע בה קאסט מגוון שהוא חלק מהבדיחה".

8. הודעה מקוסטנזה

קט ג'נינגס וג'ייסון אלכסנדר התארחו בסוף השבוע ב"לייט לייט שואו" של ג'יימס קורדן. לג'נינגס היה וידוי: צליל ההמתנה בתיבה הקולית בטלפון שלה הוא ההודעה המפורסמת שהקליט ג'ורג' קוסטנזה על המשיבון בביתו:

לבקשת קורדן, אלכסנדר הקליט לג'נינגס הודעה אישית:

9. מרי קייט ואשלי לא ידעו. הן לא ידעו

בשבוע שעבר התבשרנו כי השמועות על חזרתה של "צער גידול בנות" לא היו מתיחת אחד באפריל, אלא אמת. זה קרה כשג'ון סטאמוס (או כמו שאתם מכירים אותו: הדוד ג'סי) הופיע אצל ג'ימי קימל:

אך בעוד הספין אוף "Fuller House" מתקרב, מתברר כי לא כולם היו בסוד העניינים. למישל, למשל, אף אחד לא סיפר.

התאומות מרי קייט ואשלי אולסן – שהלכו כברת דרך ארוכה מאז גידלו ביחד את מישל טאנר בסדרה בשנות ה-90 – הופתעו לשמוע מהדוד ג'סי שהסדרה שהמציאה אותן חוזרת לטלוויזיה (וליתר דיוק – לנטפליקס). "אני מניחה שנדבר עם היוצרים ונראה מה קורה", אמרה מרי קייט ל"Women's Wear Dialy". אשלי סיפרה שדווקא פגשה לאחרונה את אביה הטלוויזיוני, בוב סאגט, "ולא דיברנו על זה אפילו". "אני בהלם שלא שמעתי מג'ון (סטאמוס)", הוסיפה מרי קייט. ועל זה הייתה אומרת סטף:

זה מזכיר לנו שבשנה שעברה מישהו כבר בדק איך הייתה נראית "צער גידול בנות" בלי מישל. די מפחיד, למען האמת:

10. געגועים למישל

אם אתם מעריצים של התאומות, אתם אולי מודאגים מהשאלה אם "צער גידול בנות" תחזור בלעדיהן. כדי שהציפייה תהיה קלה יותר, ערוץ ניקלודאון רכש עבורכם את ספריית התוכן הישנה של האולסניות: ארבע סדרות, שבעה סרטי טלוויזיה, ושני ספיישלים מוזיקליים. "ניקלודאון היא החזית של בידור לילדים במשך שנים", אמרה מרי קייט, "ואנחנו מאמינות שזה הבית המושלם לספרייה שלנו".

כן, אבל זה מוצלח כמו מישל טאנר?