סשה ברון כהן מנוסה בלעצבן . סרטיו הקודמים, "בוראט", "ברונו" ו"הדיקטטור", גרמו ללא מעט אנשים לצאת מדעתם ויעיד על כך מספר התביעות הגבוה שהוגש נגדן. נראה כי סרטו החדש, "Grimsby", הולך באותה הדרך, וזאת עוד לפני שיצא לקולנוע.

הסרט, שמצולם בעיר שנושאת את אותו השם בצפון אנגליה, לא מוצא חן בעיניי המקומיים שמתלוננים על הנזק שהצילומים גורמים למקום. לפי דבריהם מאז החלו הצילומים נגרם נזק לגנים, לקירות ולמכוניות באזור. תמונות שהודלפו מהסט מראים את הדמויות משתינות על הקירות, מתעלפות משכרות על ספסלים ומציעות בירות לילדים קטנים.

בוראט (צילום: getty images)
עוד הפעם? | צילום: getty images
"אני חיה כאן כל החיים שלי. זה אזור מבטיח, ואני לא מרוצה מהדרך בה העולם הולך לראות אותו לראשונה", סיפרה לעיתון המקומי תושבת השכונה שהייתה עדה לצילומי הסרט. "יותר מדי דברים קורים כאן וזה מאכזב לראות למה הם גורמים".

"Gimbsy" צפוי לצאת בשנה הבאה. את הסרט יביים לואיס לטרייר ("התנגשות הטיטאנים"), ויככבו בו, מלבד ברון כהן, גם מארק סטרונג, רבל וילסון ואיילה פישר. סטרונג יגלם בלש בריטי שנאלץ להתמודד עם אחיו החוליגן חובב הכדורגל (ברון כהן).

למרות שהתושבים לא מרוצים מהסידור החדש, הם עוד יכולים לשנות את דעתם. כש"בוראט" עלה לאקרנים בשנת 2008, רפובליקת קזחסטן, בה צולם הסרט, כעסה על האופן בה המדינה והתושבים מוצגים בסרט. בהמשך הם הודו לקומיקאי על כך שהגביר את התיירות למקום.