הכוכבים והמפיקים של הסרט המצליח, "החתונה היוונית שלי", מתאחדים כדי ליצור סיקוול לאחד מהסרטים העצמאיים המכניסים ביותר בכל הזמנים.

ניה ורדלוס, התסריטאית והשחקנית בסרט המקורי, תכתוב גם את התסריט החדש. ורדלוס תחזור לנעליה של טולה, היווניה-אמריקאית שנשואה לגבר אמריקאי אותו יגלם בשנית ג'ון קורבט ("סקס והעיר הגדולה"). ריטה ווילסון, טום הנקס וגארי גוצמן' שהיו המפיקים בסרט שיצא לאקרנים בשנת 2002, יחזרו אף הם. הבמאי המקורי, ג'ואל זוויק, כנראה לא יביים את הסיקוול.

"החתונה היוונית שלי" נכתב במקור כמחזה בהשתתפות ורדלוס בלבד, בו היא גוללה את סיפור חייה כיווניה שמתחתנת עם גבר לא יווני. ווילסון, חצי יווניה בעצמה, ראתה את המחזה וסיפרה עליו לבעלה, טום הנקס, שהביע עניין להפוך אותו לסרט.

הסרט זכה להצלחה קופתית אדירה כשהצליח להכניס כ-368 מיליון דולר עם תקציב של 5 מיליון דולרים בלבד. בנוסף, יצאה סדרת טלוויזיה בהשראת הסרט, שנחלה כישלון.

"החתונה היוונית שלי" מספר את חייה של טולה (ורדלוס), רווקה בת 30 שמחליטה לחולל שינוי בחייה. בהמשך היא מתאהבת באיאן (קוברט) ומחליטה להתחתן איתו למורת רוחו של אביה, שמעדיף חתן יווני. התסריט לסיקוול חוזר אל טולה וחושף סוד משפחתי וחתונה חדשה שאמורה להיות אפילו יותר גדולה מהמקורית.

"עכשיו כשאני חווה אימהות, אני מוכנה לכתוב את הפרק החדש בסיפור המשפחתי שלי", סיפרה ורדלוס. "כמובן שכל מיני אנשים יטענו שנגמר לי הכסף או שאני רק רוצה לנשק את ג'ון קוברט שוב. אף אחד מהדברים האלו לא נכון".