על הנייר נראה "קפטן אמריקה" כמו הכוכב הכי אפור בגלריה המרשימה של מארוול. אבל השבוע הוא הוכיח שיש בו הרבה יותר ממה שנדמה היה בתחילה. זה התחיל בביקורות הנפלאות שקיבל הסרט ונמשך בסופ"ש פתיחה חלומי. 96.2 מיליון הדולר שאסף "חייל החורף" בשלושת הימים הראשונים להקרנתו, הפכו אותו לסרט החדש המצליח ביותר בכל הזמנים בחודש אפריל. "מהיר ועצבני 5" (86 מיליון) פינו את המקום הזה אחרי שלטון של 3 שנים.

 

המספרים של "קפטן אמריקה" מרשימים עוד יותר כשמשווים אותם לסרט הראשון. לסכום המרשים בצפון אמריקה, התווספו 207 מיליון שנאספו מקופות העולם. סכום גדול יותר מהסך הכולל של הכנסות הסרט הקודם (194 מיליון). כשאף סרט גדול אחר לא צפוי להגיע למסכים בשבועות הקרובים, נראה שהדרך של הסרט לרווחי ענק סלולה.

אין תמונה
"משחקי הרעב" זה לא
כמעט אפשר לשכוח ששני סרטים גדולים נוספים מהשבועיים האחרונים, היו אמורים לתת פייט לקפטן. "המבול" של דארן ארונופסקי צנח ב-61% מסופ"ש הבכורה והסתפק ב-17 מיליון דולר בלבד השבוע (72 בסה"כ). "מפוצלים", שאיים להפוך ל"משחקי הרעב החדש", אמנם לא יכול להיחשב ככישלון. אבל עם 13 מיליון דולר בלבד בסופ"ש השלישי להקרנתו ורווחים של 136 מיליון ברחבי העולם, נראה שאין לקטניס אוורדין ממה לחשוש.

מי שממשיך לעשות בשקט הצלחה גדולה הוא הסרט הנוצרי "אלוהים לא מת". עם ירידה של 12% בלבד מהשבוע שעבר, מספרים שגם סרטי ענק חותמים עליהם בעיניים עצומות, הוא מגיע כבר להכנסות של 32 מיליון דולר.