כוכב הפופ הגדול בהיסטוריה, ישו הנוצרי, ממשיך לעורר את דמיונם של דורות של יוצרי סרטים. כעת יוצר הבמאי הבריטי גארת' דיוויס ("סארו - הדרך הביתה") עיבוד נוסף לעלילות משיח הנוצרים, כשהפעם הסרט יתמקד בדמותה של מריה מגדלנה, אחת מהתומכות המרכזיות של ישו ומי שטיפלה בגופתו אחרי שהורד מהצלב. 

בין השמות ההיסטוריים והכוכבים ההוליוודיים, כמו חואקין פיניקס (שיגלם את ישו) ורוני מארה (שתגלם את מריה מגדלנה, ההפקה בולטת בעיקר בזכות עובדה שקרובה במיוחד לליבנו: הקאסט כולל מספר רב של שחקנים ישראליים, וכבר בטריילר ששוחרר הבוקר (ה') אפשר לראות לרגע קצר את הדס ירון ("למלא את החלל") ומיכאל מושונוב ("ערבים רוקדים") - שיגלמו את אחותה של מריה, שרה, והשליח מתי (מתיו). 

מיכאל מושונוב מתוך הטריילר של "מריה מגדלנה" (צילום: צילום מסך, יוטיוב)
מיכאל מושונוב מתוך הטריילר של "מריה מגדלנה" | צילום: צילום מסך, יוטיוב

פרט לשניים האחרונים, ישחקו בסרט גם עירית שלג, שתגלם את אמה של מריה מגדלנה, זהר שטראוס, שיגלם את דמותו של יוחנן, תאופיק ברהום בדמותו של השליח יעקב (ג'יימס), ואורי גבריאל בדמותו של השליח פיליפוס. צחי הלוי יגלם דמות בשם אפרים ושירה האס תגלם דמות בשם שרה. ליאור רז, כוכב "פאודה" ואחד מיוצריה, יגלם את דמותו של מנהיג הקהילה במגדלא, ורועי אסף ישחק כהן בבית המקדש. 

גם אם סיפורים על חייו של ההיפי מנצרת הם לא ממש כוס התה שלנו, וחואקין פיניקס כבר הצליח להמאיס את עצמו באופן מוחלט, הנוכחות הישראלית המאסיבית בקאסט בהחלט הופכת אותו לאירוע קולנועי מעורר ציפייה ואנחנו לא יכולים לחכות כבר להקרנה.

mako תרבות בפייסבוק