לאחר שכבשה את הבמה של "סאטרדיי נייט לייב", נראה שגם בשנה הקרובה גל גדות הולכת להמשיך את מסע הניצחון עם דמותה של וונדר וומן. גל לא תצטרך לחכות עד "וונדר וומן 2" כדי לעטות על עצמה את מחוך הפלדה, כי ב-17 בנובמבר עומד לצאת הסרט "ליגת הצדק", שם היא תככב לצד בן אפלק בתפקיד באטמן, הנרי קאוויל בתפקיד סופרמן ואיימי אדמס בתפקיד לואיס ליין. הטריילר החדש של איחוד גיבורי העל המצופה שוחרר היום, וחשף פרטים חדשים על עלילת הסרט, בערך.

הטריילר נפתח בקריאת "בואו נעשה את זה", חיתוכים מהירים של גיבורים עפים ואקווה מן משתמש בביטוי הרשום על שמו של מתיו מקונוהיי "All right". משם הטריילר עובר לסצנת חלום לא ברורה של לויס ליין, שמתגעגעת לאהובה המנוח סופרמן (ספוילר: הוא לא באמת מת). בשאר הטריילר נראית כל חבורת "ליגת הצדק", כשאקווה מן מספק עוד כמה שורות מגוחכות, וגם הפלאש זורק איזו בדיחה.

החייזרים, או מה שהם לא יהיו, הופיעו בחיזיון קטן בסרט הכושל "באטמן נגד סופרמן". אם אתם לא זוכרים אותם, זה לא נורא - הטריילר מתייחס אליהם כאל האיום הכי גדול שכדור הארץ אי פעם ראה, אבל הם סתם נראים כמו עוד אויב גנרי שיוחלף כבר בסרט הבא. עם כנפי שפירית ותחפושות ויקינגים ישנות ממחסן התלבושות של "ת'ור", הפולשים המעופפים נלחמים בחבורת גיבורי העל, ורוצים לשעבד את תושבי כדור הארץ, או אולי להשמיד אותם, לא ברור בדיוק. מה שזה לא יהיה, בכל מקרה, הם בטח יובסו והכל ישוב על מקומו בשלום, אך לא לפני שחברינו הגיבורים ילמדו שעדיף לעבוד ביחד מאשר למות לבד.

גל גדות בתפקיד וונדר וומן, מתוך הטריילר לסרט "ליגת (צילום:  יחסי ציבור )
היי גירל | צילום: יחסי ציבור

הסרט עבר תהפוכות רבות, בהן עזיבה מסיבות אישיות של הבמאי זאק סניידר, והצטרפות של במאי החיזוק ג'וס ווידן, שיצר את "הנוקמים" וגויס כדי לפלפל ולהקליל את הסרט הקודר. לא ברור אם כל המאמץ הניב פרי, כי מהטריילר נראה שהסרט ירש את התכונות הגרועות של שני יוצריו העיקריים. אך בזמן שאנחנו מחכים לסרט הבא בסדרת "וונדר וומן", גם מכונת המזומנים הריקה הזאת תספק הזדמנות ליהנות מעט מוונדר וומן האהובה. ניתן לקוות שהסרט לא גרוע כמו שהוא נראה מהטריילר, ובכל מקרה, אפשר להאמין שגל תנצל את מסע היחצנות המאסיבי כדי להמשיך ולהפוך לכוכבת הוליוודית מהדרגה הראשונה.

mako תרבות בפייסבוק