פדרו פסקל לא צריך הרבה זמן מסך כדי להותיר רושם. אתם אולי עוד לא מזהים את השם, אבל כל מי שראה את משחקי הכס או נרקוס שומר פינה חמה בליבו לשחקן הצ'יליאני. פסקל עלה לתודעה כשגילם את דמותו הבלתי נשכחת של אוברין מארטל בסדרת הפנטזיה המצליחה, וביסס את מעמדו עם דמותו של סוכן ה-DEA חוויאר פנייה. כעת מצטרף פסקל להפקה מעוררת הציפיות של וונדר וומן 1984, ומהתמונה שפרסמה הבמאית פאטי ג'נקינס, נראה שהוא עומד לגלם את הנבל הראשי.

ג'נקינס, במאית הסרטים והבסטי של גל גדות, פרסמה אמש באינסטגרם תמונה ראשונה של פסקל בדמותו בסרט, ולמרות שלא ציינה זאת, לפי עיצוב הדמות ניתן להסיג שמדובר בנבל מקסוול לורד. ג'נקינס צייצה תמונה של פסקל במושב האחורי של מכונית יוקרה לבוש חליפה מגונדרת, וכתבה, "לא... יכולה... להפסיק לצפות".


בהתאם לשמו, הסרט יתרחש בשנות השמונים, והסטיילינג בהחלט משקף זאת. המעריצתים הסיקו בזריזות כי מדובר בדמותו של מקסוול לורד, תעשיין רשע, חסר עכבות ובעל השפעה.



כחלק מבניית הציפיות לוונדר וומן 1984, ג'נקינס מפרסמת מפעם לפעם תמונות מתוך הסרט, כשלפני חודש פרסה תמונה של קריסטן וויג בדמותה של הנבלית צ'יטה -


בתחילת החודש, פסקל דיבר על השתתפותו בפרויקט עתיר הציפיות: "אני שחקן סרטי ההמשך הכי בר מזל בעולם. זה כאילו, 'הראשון עבד, אז בואו נאתגר את עצמנו וניקח את זה קדימה, נשפר את זה... בואו נעשה את זה טוב יותר'". תהיה לנו הזדמנות לבחון את ההשתחצנות הזאת בוונדר וומן 1984, בכיכובה של גל גדות, שיצא לאקרנים בנובמבר הבא. עד אז נסתפק בתמונות מהסט.