בשורות טובות נוספות לקולנוע הישראלי מפסטיבל קאן. סרט הביכורים של אסף קורמן, "את לי לילה", התקבל לפסטיבל ויוצג בבכורה עולמית במסגרת "שבועיים של במאים" (The Director's Fortnight‏) במהלך חודש מאי.

"שבועיים של במאים" היא מסגרת יוקרתית שמתקיימת לצד התחרות הרשמית. במאים בעלי שם עולמי כמו מיכאל הנקה והאחים דארדן הציגו בה בעבר את סרטיהם הראשונים. בשנה שעברה הוקרן במסגרת זו "כנס העתידנים" של ארי פולמן, ובשנת 2009 הציג שם סרטם של סכנדר קופטי וירון שני, "עג'מי", שמאוחר יותר ייצג את ישראל באוסקר. "את לי לילה", הוא הסרט הישראלי היחיד שיוקרן במסגרת השנה. הקרנת הסרט מקנה ל"את לי לילה" מועמדות לפרס מצלמת הזהב, שמוענק לסרט הביכורים הטוב ביותר שהוקרן באחת מהמסגרות הרשמיות של הפסטיבל.

עלילת "את לי לילה" מתארת קשר בין שתי אחיות, שהצעירה בהן, גבי, (דאנה איבגי) היא בעלת מוגבלות שכלית התפתחותית. חלי (לירון בן שלוש, שגם כתבה את התסריט) מקדישה את חייה לטיפול באחותה, וכשנכפה עליה לשחרר את הטיפול באחות, נכנס גבר חדש לחייה. הקשר המורכב עם אחותה, יוצר משולש חולני שעומד במרכז הסרט.

זוהי אינה ההשתתפות הראשונה של אסף קורמן, בוגר מנשר לאמנות, בפסטיבל קאן. בשנת 2007 הוקרן סרט הסטודנטים שלו "מותה של שולה" באותה מסגרת, ומאז הספיק לשוב לפסטיבל קאן שלוש פעמים גם כעורך. גם עבור לירון בן שלוש מדובר בסרט הראשון אותו היא כתבה. את התסריט ביססה על אלמנטים אוטוביוגרפים מחייה.

גם "גט", סרטם החדש של רונית ושלומי אלקבץ, יוצג במסגרת "שבועיים של במאים". הסרט מגולל את מאבקה של אישה בבעלה סרבן הגט. בסרט יככבו, בין היתר: רונית אלקבץ, ששון גבאי ומנשה נוי.