אפשר להוציא את הבנות מהתיכון, אבל הרשע כנראה מלווה אותן גם לתקופה בה הן הופכות בעצמן לאימהות. עשור אחרי ש"ילדות רעות" הפך ללהיט ברחבי העולם, הכריזו אולפני New Line על רכישת הזכויות לסרט ההמשך. הסרט הראשון התבסס בחלקו על רב המכר "Queen Bees and Wannabees" של הסופרת והמומחית לענייני הורות, רוסלינד ווייסמן. סרט ההמשך צפוי לקחת השראה מספרה החדש: "Queen Bee Moms and King Pin Dads".

"ילדות רעות" נחשב לאחת ההפתעות הגדולות של העשור הקודם. טינה פיי כתבה את התסריט לקומדיה שזכתה לאהדת המבקרים, פיתחה קהל מעריצים מושבע וגרפה לא פחות מ-129 מיליון דולר ברחבי העולם (לעומת תקציב של 17 מיליון בלבד). עלילת הסרט תיארה את סיפורה של קיידי (לינדזי לוהן), צעירה בת 16 שחונכה בביתה ומגיעה לתיכון הציבורי לראשונה בחייה, שם היא מתאהבת לראשונה ובעיקר מסתבכת עם חבורת מלכות השכבה. פיי עצמה כיכבה גם היא בסרט לצדן של רייצ'ל מקאדמס, ליזי קפלן ואמנדה סייפריד בסרטה הראשון אי פעם.

ילדות רעות
ילדות רעות
בת' מקארתי-מילר, אחת מהבמאיות של סאטרדיי נייט לייב, נבחרה לביים את הסרט החדש, שבמרכזו אמא שנאלצת להתמודד עם חבורה של אימהות מרשעות, שהמשיכו יחד מאז התיכון. בשלב זה לא ידוע עדיין האם פיי, שעבדה בצמוד למילר בתכנית, תשוב לסרט החדש, כמו גם הכוכבות הראשיות האחרות. מצד שני, זה נראה כמו המתכון המושלם להצלת הקריירה השוקעת של לוהן.

>> מי ישלם מיליון דולר על ציור של פו הדוב
בואו לפייסבוק שלנו