שבוע לפני יציאת סרטו החדש של וודי אלן, "Magic in the Moonlight", מצליח סרט אחר של הבמאי לתפוס את הכותרות. הסרט המוקומנטרי, "Men of Crisis: The Harvey Wallinger Story", משנת 1971 הודלף באורכו המלא ליוטיוב. זאת לאחר שהסרט, שהיה אמור לעלות לשידור טלוויזיוני בשנת 1972 בערוץ הציבורי PBS, לא הוקרן מעולם.

במרכז "Men of Crisis: The Harvey Wallinger Story" נמצא אלן שמגלם את הרווי וולינג'ר, בן דמותו של הנרי קינסג'ר, ראש המועצה לביטחון לאומי באותה התקופה. נשיא ארצות הברית דאז, ריצ'ארד ניקסון, שהוא מושא הלעג בסרט ואף מופיע שם בעצמו בקטעים ארכיוניים, איים להפסיק את המימון של השידור הציבורי במידה וישודר הסרט. למרות שהסרט אכן לא שודר, הוא היווה נקודת מפנה בקריירה של אלן שגם אירח בו את דיאן קיטון, שותפתו ל"רומן שלי עם אנני", מהסרטים הבולטים של הבמאי.

מואשם על ידי בתו. וודי אלן (צילום: חדשות2)
באיחור של יותר מ-40 שנה | צילום: חדשות2
הקריירה של אלן ידעה לאחרונה כמה רגעים קשים, לאחר שבתחילת השנה פרסמה דילן פארו, בתו של הבמאי, כי הבמאי נהג להטריד אותה מינית בתור ילדה. אלן הכחיש את ההאשמות, אבל נראה שהציבור מסרב לשכוח. סרטו החדש, בשונה מסרטיו האחרונים, לא ייצא בהפצה מסחרית רחבה וזאת למרות שהקאסט כולל את  אמה סטון וקולין פירת'.