"רובוטריקים 4" עלה לאקרנים ביום שישי האחרון וכיאה לז'אנר כלל לא מעט סצנות אקשן, בהן לא לקח חלק מארק וולברג, כוכב הסרט. את מקומו של וולברג בסצנות המסוכנות מילא דן מסט, פעלולן בן 26 שהשתתף בעבר גם ב"מפוצלים" ו"העולם אחרי".

מסט סיפר ל"ביזנס אינסיידר" שהקושי הגדול שלו לא היה לקפוץ מבניין גבוה או לעשות פעלולים מורכבים, אלא דווקא למצוא מקום להתאמן בו. "זה היה קשה למצוא חדר כושר קרוב מספיק בגלל שחיינו במלונות, וחדרי הכושר במלונות היו מזעזעים", הוא אומר. ברגע שמצא מסט מקום להתאמן בו הוא עבר לשגרה שכללה הרמת משקלות שעה ביום, במשך 5-6 ימים בשבוע, ודיאטה קפדנית שמורכבת בעיקרה משייקי חלבונים.

הכפיל של מארק וולברג (צילום: Dan Mast)
מי יותר חתיך? | צילום: Dan Mast
הכפיל מספר שהעבודה לצד מייקל ביי, במאי הסדרה, הייתה אינטנסיבית מאוד ולא דמתה לשום דבר שהוא חווה על סט צילומים בעבר. "מהדקה שביי נכנס לסט עד לדקה שהוא הלך היינו על מהירות של 100 מיילים לשעה. באופן אישי, אני אהבתי את זה", אמר מסט והוסיף שהדבר שהכי נהנה ממנו בעבודה עם ביי הוא כך השבמאי לא פחד לפוצץ דברים וללכת עם הסרט עד הסוף,  "אני מקווה שהקהל לא יחשוב שהפיצוצים היו גרפיקה ממוחשבת, בגלל שהם לא". גם מהעבודה לצד וולברג הוא נהנה: "שמעתי סיפורים על שחקנים שהופיעו על הסט והלכו. לפעמים לכפילים שלהם אין בכלל אינטרקציה איתם", הוא שיתף. "זה היה נחמד לעבוד עם מישהו שהוא לא כזה".

"רובטריקים 4", הוא הסרט הרביעי בסדרה אותה מביים ביי. עלות הפקתו של הסרט עלתה מעל ל-200 מיליון דולר והוא צפוי להחזיר את ההשקעה בימים הקרובים.