כי ידענו שכל הכימיה הזו לא התפרצה לחינם על המסך. אחרי תקופת הכחשה ארוכה, מייגן פוקס אישרה את מה ששיה לה באף טוען מאז 2011 (אז חשף את פרט המידע הקריטי הזה בראיון למגזין Details) ואת מה שמדורי הרכילות טוענים כבר שנים לפני כן: היה להם קטע רומנטי שהחל וכנראה הסתיים על סט צילומי "רובוטריקים". 

רובוטים, פיצוצים, נוכחותו הממגנטת של ג'ון טורטורו - אפשר בהחלט להבין איך פוקס ולה באף לא הצליחו לשלוט בהורמונים שלהם. אנחנו בעיקר מצרים על כך שנדרשו לפוקס יותר מעשר שנים, סרט המשך משותף ומערכות יחסים נוספות (היא נשואה לבריאן אוסטין גרין, הוא דיוויד סילבר מ"ברוורלי הילס 90210", ולה באף הספיק להתחתן ולהתגרש בשנתיים האחרונות מהשחקנית מיה גות') כדי להודות ברומן הזה. ועוד איזו במה להיחשף בה - פוקס הודתה בקיומה של מערכת היחסים במסגרת משחקון בתוכנית האירוח של אנדי כהן. לידה על הספה ישבה טיירה בנקס, שצייצה מדי פעם הערות והארות לגרסתה של פוקס:

פוקס התבקשה להגיב לתיאור מערכת היחסים שלה עם לה באף כרומנטית, ועל אף המהומה הקלה באולפן היא הצליחה להגניב בשקט שהיא "מאשרת" שהקשר היה רומנטי. "אני אוהבת אותו", הוסיפה, "אף פעם לא הצנעתי את זה. אני אוהבת אותו". לה באף, בשעתו, סיפר על מערכת היחסים שלהם: "תראה, אתה מצלם על הסט במשך חצי שנה עם מישהי שמעודדים אותה להימשך אליך, ומעודדים אותך להימשך אליה... אף פעם לא הבנתי את ההפרדה בין העבודה והחיים הפרטיים בסיטואציה הזאת. הזמן שלי עם מייגן היה הדבר הפרטי שלנו". ואכן, אין דבר פרטי יותר מלדבר על כך בראיונות.