כשאתם שומעים את השם בלייק לייבלי הדבר הראשון שעולה בראשכם הוא כנראה זיו פניה היפות של הכוכבת, התפקיד האיקוני ב"גוסיפ גירל" או הבעל האהוב, ריאן ריינולדס. כך שאפשר להבין אם כמה מתושבי דבלין שנתקלו השבוע בשחקנית יצאו קצת המומים מהטרנספורמציה. 

אל דאגה, כמו שוודאי ניחשתם - זה לא שלייבלי התייאשה מתחזוק הפאסון ההוליוודי (עדיין), אלא בתפקיד חדש שהיא עושה בסרט הדרמה "The Rhythm Section", לצד ג'וד לאו. הכוכבת בת ה-30 נצפתה ביום א' האחרון מסתובבת ברחובות עיר הבירה האירלנדית, כשהיא עוטה על עצמה אאוטפיט מוזנח במיוחד ופאה שראתה ימים טובים בהרבה. "אני מגלמת זונה שמכורה להירואין", הסבירה לייבלי, וגם התייחסה למראה שלה בסרט: "אתה תמיד רואה את הדבר הזה בסרטים, שאם ישנן נשים שהן זונות או שפחות מין, אתה [יוצר הסרט] תמיד חושב לעצמך 'אני לא רוצה שהגברים יגעלו לגמרי על ידיה. אנחנו עדיין צריכים לעשות אותה קצת סקסית... סקסית בקטע טרגי, אבל אתם יודעים, כמו בקליפים'. אם אתה עובר בחלקים הפחות טובים של העיר, זה לא מה שאתה רואה. זאת לא האמת. אז זה היה מאוד חשוב לנו להראות אישה שהחברה הורידה לשוליים ושכחה ממנה לגמרי".


על פי הדיווחים, הדמות שאותה היא מגלמת - סטפני פטריק - היא אישה שכולה, שמבקשת לנקום במבצעי התרסקות המטוס שהרגה את כל משפחתה. "היא נמצאת על המסלול המהיר להרס עצמי לאחר שכל משפחתה נהרגה בהתרסקות מטוס, טיסה שהיא הייתה אמורה להיות עליה", סיפרה השחקנית ל"הוליווד ריפורטר". "לאחר שגילתה כי ההתרסקות לא נוצרה כתוצאה מתאונה, הכעס שלה מעורר תחושת מטרה חדשה, והיא בוחרת לחשוף את האמת על ידי אימוץ זהות של מתנקשת במטרה לאתר את האחראים למעשה".

The balls to my basket.

A post shared by Blake Lively (@blakelively) on

את כל זה, אגב, עושה לייבלי בימים אלה במקביל לקידום המותחן הפסיכולוגי החדש בהשתתפותה "All I See Is You", בו היא מגלמת אישה עיוורת שבעקבות השבת ראייתה נאלצת להעריך מחדש את כל חייה וקשריה מחדש. יש למה לצפות. 

mako תרבות בפייסבוק