הברלינלה – פסטיבל הסרטים הבינלאומי בברלין – ננעל הערב (שבת) עם זכייתו של "טקסי" האיראני בפרס דב הזהב. במאי הסרט, ג'אפר פנאהי, לא נכח בטקס כיוון שאינו מורשה לעזוב את המדינה. את הפרס מצוות השופטים (בראשותו של הבמאי האמריקאי דארן ארונופסקי) קיבלה בשמו אחייניתו, האנה, הנמצאת בברלין.

"טקסי" עוקב אחר נהג מונית (בגילומו של פנאהי) במהלך שיטוטיו בטהראן. כמו סרטיו האחרים של פנאהי, שנתון לפיקוח הרשויות באיראן, הוא נעשה באופן מחתרתי. זו הזכייה השנייה של יוצר איראני בדב הזהב בעשור האחרון, לאחר ש"פרידה" זכה בפרס ב-2011.

בפרס דב הכסף מטעם צוות השופטים זכה "The Club" של הבמאי הצ'יליאני פאבלו לראין ("לא"). פטריסיו גוזמן, בן ארצו, זכה בפרס התסריט עבור "The Pearl Button". ראדו ג'וד הרומני ("Aferim") ומלגורזטה סזומווסקה הפולנייה ("Body") חלקו את פרס הבימוי. שרלוט רמפלינג וטום קורטני, כוכבי "45 שנים" של אנדרו הייג, זכו בפרסי המשחק. סטורלה ברנדת' גרובלן הנורבגי זכה בפרס הצילום על "ויקטוריה" ביחד עם יבגני פריבין וסרגיי מיכלצ'וק הרוסיים, שזכו עבור "תחת עננים אלקטרוניים". הבמאים הוותיקים בפסטיבל – ורנר הרצוג, וים ונדרס, פיטר גרינאוויי וטרנס מאליק – יצאו מאוכזבים.