פחות מחצי שנה מאז מותו הטרגי של הקומיקאי והשחקן, רובין וויליאמס, נראה שעונת הפרסים בהוליווד תקדיש מחוות רבות לזכרו. "זוכרים את רובין וויליאמס" הוא הספיישל הטלוויזיוני הראשון לכבודו של השחקן המנוח ששודר ברשת PBS בספטמבר האחרון, ויוצג לראשונה בישראל מחרתיים (רביעי) בערוץ 8 בשעה 21:05.

"זוכרים את רובין וויליאמס" מכיל את הראיון הטלוויזיוני האחרון שהעניק השחקן בו הוא מספר על מופע הסטנדאפ הראשון שלו, רצונו להיות שחקן דרמטי וההופעות שקיים מול חיילי ארצות הברית מעבר לים. בנוסף, מתראיינים קולגות שעבדו עם וויליאמס, ביניהם פאם דאובר, שותפתו לסדרת הטלוויזיה "מורק ומינדי", ששודרה בין השנים 1978 ל-1982 והעלתה את וויליאמס לתודעה. הקשר בין דאובר לוויליאמס המשיך לאורך השנים, והאחרונה חולקת פרטים מהשיחה האחרונה שלהם שהתקיימה מספר שבועות לפני מותו.

וויליאמס, שהיה בן 63 במותו, למד ב"ג'וליארד" בצעירותו והחל את הקריירה שלו באמצע שנות ה-70 כסטנאדפיסט. בהמשך עבר הקומיקאי לטלוויזיה ולקולנוע. המעבר מקומדיה לדרמה הייתה טבעית עבור וויליאמס שזכה בפרס האוסקר על תפקידו כשחקן משנה כ"סיפורו של וויל האנטינג". וויליאמס הלך לעולמו ב-11 באוגוסט השנה כאשר סיבת המוות נקבעה כהתאבדות. לאחר מותו נחשף כי השחקן סבל מדיכאון ושלבים מוקדמים של פרקינסון.