אף פעם לא משעמם עם קוונטין טרנטינו, ולא משנה אם אתם מאוהביו או משונאיו. הבמאי גנב לפני ימים את ההצגה בקאן עם מסיבת עיתונאים שהוקדשה לאדם שהוא הכי מעריץ בעולם: עצמו. אחרי שסיים לחגוג ולפזר הצהרות כמו "אני מעתיק מכל סרט שנעשה אי פעם", הגיע הזמן לחזור לעבודה. כמו תמיד עם טרנטינו הצהרות כאלה נכונות לזמן הזה בלבד, ואין לדעת מה יקרה מחר.

אתר Latino Review חושף כי המערבון הגנוז של הבמאי המצליח, "The Hateful Eight", יחזור מההקפאה אליה נכנס ויחל בצילומים בנובמבר הקרוב. כזכור, בתחילת השנה החליט טרנטינו לעצור במפתיע את ההפקה אחרי שהתסריט שכתב דלף לרשת. הבלוג Defamer מבית Gawker פרסם את המסמך בן 144 הדפים, שנמסר לטענת טרנטינו לשישה אנשים בלבד, והוציא את הבמאי משלוותו. "אם אני לא יכול לסמוך על האנשים שאני עובד עליהם ברמה הזאת, אין לי שום כוונה לעשות את זה", הסביר לאחר התקרית.

מאז התקרית הספיק טרנטינו להתקרר (למרות שהמאבק המשפטי שהוא מנהל מול Gawker בגין הפרת זכויות יוצרים עדיין נמשך) ואף ארגן הקראה אחד פעמית של התסריט במלון Ace בלוס אנג'לס בחודש שעבר. בראיונות שהעניק סיפר שהוא שוקל לפרסם את התסריט הגנוב כספר, אבל כעת נראה שהוא פשוט לא יכול להתאפק מלהפוך אותו לסרט שתכנן מראש.

שמו של "The Hateful Eight" מתכתב עם "שבעת המופלאים" הקלאסי. העלילה צפויה להתקיים בשנת 1958 ולהציב במרכזה שני אסירים לשעבר שזוממים לשדוד את העיירה הקטנה שבה ריצו את עונשם. חבורת השחקנים שהצטרפה לטרנטינו בהקראת התסריט, צפויה לככב גם בסרט. בין השמות ניתן למצוא: סמואל ל. ג'קסון, מייקל מרסדן, ברוס דרן, טים רות' וקורט ראסל. עם זאת הדחייה גבתה בכל זאת מחיר לא קטן עבור מעריצי טרנטינו. כריסטוף וולץ, שזכה באוסקר פעמיים בזכות תפקידיו בשני הסרטים האחרונים של הבמאי והיה מיועד לככב גם הפעם, ייאלץ לוותר בשל אילוצי לוחות זמנים.

אם הדיווחים אכן נכונים ושום דבר מפתיע לא יגרום לטרנטינו להתחרפן שוב, אפשר כבר להתחיל לסמן ביומן את סוף 2016, אז עשוי הסרט לעלות למסכים.