הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים בתל אביב יעניק פרס מיוחד לזכרו של ארי נשר ז"ל שנהרג השנה בתאונת דרכים קשה. הפרס מוענק כמחווה ליוצר הצעיר, אשר אהבת הקולנוע הייתה טבועה בו ובשל הקשר המיוחד ורב השנים של הפסטיבל עם אביו, הבמאי אבי נשר. למרות גילו הצעיר, ארי נשר נחשב להבטחה בתחום הקולנוע. הוא הספיק להשתתף במגוון סרטים וסדרות ובמהלך לימודי הקולנוע שלו בתיכון "תלמה ילין" אף ביים מספר סרטים קצרים.

"את פרס הבמאי המבטיח בחרנו להקדיש לארי נשר ז"ל", הכריזו מיה קפלן וטליה ויגודר, מנהלות הפסטיבל. "ארי היה במאי ושחקן מחונן בראשית דרכו, כוכב עולה ויוצר צעיר מבטיח. בשני הסרטים אותם ביים היתה אהבת אדם, משהו פתוח ומחבק שרצה לחקור את המרקם החברתי סביבו. ארי היה נער ויוצר צנוע ומלא מודעות, אנשים התחברו אליו והוא אהב את כולם ללא יוצא דופן. אנו משתתפים בצערם של משפחת נשר, מחבקים אותם ואת היצירה היפה שארי עסק בה". בטקס המשואות שנערך ביום העצמאות האחרון, הבמאי אבי נשר הדליק משואה על תרומתו הקולנועית לתעשיית הסרטים ובתור נציג משפחות תורמי האיברים בישראל, שכן איבריו של ארי ז"ל נתרמו והצילו את חייהם של חמישה אנשים.

ארי נשר (צילום: צילום מסך , מתוך instagram)
"ארי היה נער ויוצר צנוע ומלא מודעות" | צילום: צילום מסך , מתוך instagram

הפרס, על סך 5,000 ש"ח,יוענק ליוצר המבטיח במסגרת תחרות הסרט העצמאי הקצר בפסטיבל. התחרות תציג 13 סרטים עלילתיים, תיעודיים, וסרטי אנימציה, של יוצרים ישראלים עצמאיים. הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים בתל אביב, אשר יתקיים בתאריכים 16-22 ביוני 2019 בסינמטק ת"א וברחבי העיר, נחשב לאחד משלושת הפסטיבלים המרכזיים והחשובים בעולם בתחומו. הפסטיבל מופק ומנוהל על ידי סטודנטים וסטודנטיות לקולנוע של בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש באוניברסיטת תל אביב.