עוד יום, עוד פרשה שגרתית בהוליוודית - כלומר, תביעה משפטית על גניבת עיצוב מסכת תינוק מקריפה. התובע הוא ג'ונתן ברטוצ'לי, אמן שיצר דמות בשם קינג קייק בייבי, שמשמש כקמע קבוצת הכדורסל ניו אורלינס פאליקנס. הנתבעים הם מפיקי סרט האימה "מז"ל טוב" (Happy Death Day), שבקרוב ישיקו תינוק חדש משלהם - סרט ההמשך, "מז"ל טוב 2" שמגיע ממש מחר לאולמות הקולנוע. 

בתביעה, מספר ברטוצ'לי שהיה "בהלם" כשראה את הרוצח בסרט ובחומרים היעודיים ששוחררו מסרט ההמשך שלו, מכיוון שהמסכה שלו דומה דימיון מפתיע לקינג קייק בייבי. הוא טוען שאיש מהפקת הסרט לא פנה אליו וביקש את הרשות להשתמש בדמות שיצר, והוא דורש חצי מהכנסות הסרט, שעל פיו מצטברות ל-200 מיליון דולר. באתר Box Office Mojo מתעקשים שמדובר רק ב-125 מיליון דולרים, אבל בואו לא ניתן לדקויות כמו 75 מיליון דולרים להרוס לנו את השמחה לאיד. ברטוצ'לי יצר את הדמות ב-2009, והיא נראתה במשחקי NBA וגם בתוכנית של ג'ימי קימל. בתביעה הוא מצרף השוואות מצולמות של שתי הדמויות מזוויות שונות, וגם מוסיף שהוא לא הראשון שמצא דמיון בין השתיים, וציטט פוסטים מרחבי הרשתות החברתיות שזיהו את המסכה.

רק אנחנו, או שהתינוק המקורי שברטולצ'י יצר מפחיד עוד יותר מהתינוק שהופיע ב"מז"ל טוב"?

מלבד הכסף, ברטוצ'לי גם רוצה שבית המשפט יוציא צו שמונע ממפיקי הסרט להמשיך לעשות שימוש במסכה עד שהם מגיעים להסדר, כך שאם הם במקרה עובדים על "מז"ל טוב 3", זה הזמן לקחת איזו הפסקה. כמו כן, זו הזדמנות טובה לברך את מי שאחראי על תרגום שם הסרט לעברית - מדובר בהברקה.

כזכור, "מז"ל טוב" גולל את סיפורה של טרי, שחיה שוב ושוב את יום הולדתה, שבסופו היא תמיד נרצחת באלימות על ידי אלמוני שלבוש בקפוצ'ון וחובש את מסכת התינוק המבעיתה. גם בסרטים קינג קייק בייבי (ששמו ניתן לו בגלל הדמיון לבובת התינוק שמקשטת את עוגות המלך שמוגשות באירועי חג ההתגלות או במארדי גרא) הוא הקמע המואנש של קבוצת הספורט בקולג' בו טרי לומדת. סרט ההמשך צפוי להעתיק את עלילת יום הרצח שחוזר על עצמו, אבל הפעם בהשתתפות רוצח סדרתי שינסה להרוג גם את חבריה ומכריה של הגיבורה.

ולמי שזקוק לתזכורת מהסרט הקודם -