ביום שלישי האחרון, כריס פראט (שמוכר לכם בתור סטארלורד מ"שומרי הגלקסיה"), פרסם תמונה שלו בחדר כושר. מדובר בתמונה טבעית לגמרי (לא), בה הוא נשען על הליכון ולוגם מים מבקבוק, כחלק משיתוף הפעולה שלו עם אתר אמאזון.

כצפוי רוב התגובות היללו את פראט וכללו מחמאות לזרועות השריריות שלו, אבל תגובה אחת בלטה מכולן. ג'ייסון מומואה (ששיחק את אקוומן ואת חאל דרוגו מ"משחקי הכס"), חברו של פראט, התעצבן על התמונה: "אחי, אני אוהב אותך אבל מה לעזאזל הולך עם בקבוק הפלסטיק. לא עושים שימוש חד פעמי בפלסטיק. בחייך". אם אתם מכירים את פועלו של מומואה, התגובה הזאת לא אמורה להפתיע אתכם. הוא דיבר רבות בעבר על ההשפעה של שימוש בפלסטיק על איכות הסביבה והשיק מותג של מים בפחיות במקום בבקבוקים.

View this post on Instagram

A post shared by chris pratt (@prattprattpratt) on

למרות שהכוונה של מומואה הייתה טובה, התגובה הביאה לדרמה בתגובות. חלק מהמגיבים עמדו לצידו של מומואה, ואחרים לצידו של פראט. עד שכריס החליט להתערב והסביר מדוע הצטלם עם בקבוק פלסטיק: "אקוומן! אתה צודק לגמרי. לעזאזל, אני תמיד מסתובב עם בקבוק רב פעמי. היה לי אותו אפילו ביום ההוא. אם אני זוכר נכון, מישהו הביא לי את בקבוק הפלסטיק הזה בשביל התמונה בגלל שאני לא יודע מה לעשות עם הידיים שלי. אני אף פעם לא יודע מה לעשות עם הידיים שלי! זה כל כך לא נוח. אבל ברצינות, אני אוהב אותך אחי, טעות שלי. אני לא רוצה שביתך באטלנטיס יהיה מלא בפלסטיק. שמעתם ילדים? תמחזרו".

View this post on Instagram

@prattprattpratt BRO you know my children and I are madly in love with you and I love everything you do. I’m sorry this was received so badly today I didn’t mean for that to happen. I’m just very passionate about this single use plastic epidemic. the plastic water bottles have to stop i hope u make a reusable water bottle for amazon so we all can purchase. You’re an inspiration to many I’m one of them. I’ll send you a case of MANANALU. All my Aloha, Da Momoa’s

A post shared by Jason Momoa (@prideofgypsies) on

העניין נהיה כל כך אינטנסיבי, עד שמומואה פירסם התייחסות בחשבון האינסטגרם שלו. "אחי, אתה יודע שהילדים שלי ואני מאוהבים בך ואני אוהב כל דבר שאתה עושה. אני מצטער שזה התקבל בצורה כל כך רעה, לא התכוונתי שזה יקרה. אני פשוט מלא תשוקה בעניין של שימוש חד פעמי בפלסטיק. חייבים להפסיק עם בקבוקי הפלסטיק".

כמובן שהמעריצים לא נשארו אדישים לסולחה בין השניים. "הוו אני אוהבת את זה!!! (אתה צודק לגמרי) תמשיך להזכיר לחברים המפוקסמים שלך כמה חשוב לשים סוף לבקבוקי הפלסטיק. בנוסף, תצלמו סרט ביחד!", כתבה גולשת אחת. "ידעתי ששניכם ביחסים טובים, אבל רק חבר אמיתי יעז להגיד דבר כזה. תודה על זה", הגיבה גולשת נוספת.