לי הלפין במאי
לי הלפין. לא היה ערוך
במאי קולנוע שאפתן קפא למוות במהלך צילומי סרט דוקומנטרי על מחוסרי בית שישנים ברחוב. לי הלפין תכנן לישון שבוע ברחובות ניוקאסל, על מנת להביא תיעוד אישי ואמין על הומלסים ודרי רחוב.

בוידאו שמסביר את הפרוייקט, הוא סיפר כי הוא מנסה להתקבל למשרה בערוץ 4 הבריטי, ועל מנת להראות למנהלי הערוץ כי הוא חסר פחד – ערך מפתח של הערוץ – הוא יבלה שבוע בעולם מחוסרי הבית.

"אני מתכוון לבלות שבוע כהומלס בצד המערבי של ניוקאסל", מסביר בסרטון שהשאיר אחריו. "אשן ברחובות, אקבץ נדבות בעבור אוכל ואדבר עם הומלסים אחרים".

אבל בסוף השבוע האחרון, שלושה ימים לאחר שהחל את הפרוייקט השאפתני, הוא נמצא ללא רוח חיים ברחובות העיר. כפי הנראה לאחר שסבל מהיפותרמיה. הטמפרטורה שנמדדה ברחובות ניוקאסל בלילות האחרונים היתה מינוס ארבע, וכפי הנראה הלפין לא היה ערוך ומוכן לתנאים הקשים.  

חבריו של הלפין אומרים כי מותו הוא ה"קרבן האולטימטיבי" בהעלאת מודעות להומלסים. לי סיפר לחבריו על הפרוייקט ואף שאל את 1500 עוקביו בטוויטר אם יש להם שק שינה להלוות לו.  

אבל כידוע, יש ברחובות סכנות גדולות יותר מהיפותרמיה, ושוטר מקומי טוען כי לדעתו, צד שלישי מעורב במותו של הבמאי וכי הנושא ייחקר, נתיחת גופתו של הלפין תיערך בשבוע הבא.