בימים אלה ממש, משפחת קרדשיאן-ג'נר עומלת על אתר חדש, שיאפשר למעריצים לרכוש פריטים ישירות מהארונות שלהם, עם התקווה שחוץ מהסטייל, אולי הכוכבות גם השאירו מאחוריהן טיפת זיעה או שטר של מאה דולר. בעוד בגדים, נעליים ותיקים שנלבשו על ידי סלבס נשמעים לנו כמו דבר די הגיוני להשקיע בו את הכסף, ישנם מעריצים של כוכבים אחרים שמעדיפים להשקיע את הדולרים שלהם בחפצים, איך לומר, קצת פחות שימושיים.

אולי כבר שמעתם על הפרנץ' טוסט החצי אכול של ג'סטין טימברלייק, נייר הטישו המשומש של סקרלט ג'והנסון או צנצנת האוויר שנשפו בראד ואנג'לינה - כולם חפצים שנמכרו באיביי. אם כן, יתכן שהדבר הבא לא ישמע לכם כל כך מוזר בהשוואה - מעריץ של יואן מקגרגור רכש את הצמה הדקיקה והארוכה שעיטרה את ראשו של השחקן ב"מלחמת הכוכבים פרק 1: אימת הפנטום" משנת 1999.

 

המכירה הפומבית הסתיימה אתמול, והזוכה המאושר רכש את הצמה בסכום של 3,100 דולר - מעל 10,000 ש"ח. הקונה המאושר בחר להישאר אנונימי, מסיבות שאנחנו יכולים להבין. לצמה יש תפקיד סימבולי בסרט, והיא מסמלת את ההתקדמות של אובי וואן קנובי באימוני הג'דיי שלו. למרבה המזל, הצמה לא עשוי שיער אמיתי אלא סינטטי, ומסביבה קשורים חוטים בצבעי אדום וזהב, שהם אלה שמעידים על ההתקדמות באימונים. באותה המכירה הפומבית הוצעו גם פריטים כמו פוסטרים חתומים של הסרט, דפי תסריט ואפילו כיסאות מהצילומים.

אגב, מדובר בסכום צנוע יחסית, לפחות אם משווים אותו לז'קט שנלבש על ידי הריסון פורד בתור האן סולו ב"אימפריה מכה שנית" - הוא נמכר באוגוסט האחרון במכירה פומבית עבור סכום של כמעט 2 מיליון שקלים. מה שנקרא, פרופורציות.