כשעושים סרטי המשך, המטרה לרוב ברורה – להתעלות, או לפחות להשתוות, לסרט המקורי. אבל לא תמיד זה מצליח.

"טד 2" – סרט ההמשך לקומדיה של סת' מקפרלן מ-2012 - סיפק פתיחה מאכזבת בבתי הקולנוע בסוף השבוע הראשון ליציאתו, עם הכנסות של 32.9 מיליון דולרים בלבד - פחות חצי מעלות הפקתו, שעמדה על 68 מיליון דולרים. לשם השוואה: הסרט הראשון הכניס 54 מיליון דולרים בסוף השבוע הראשון. ההכנסות המאכזבות הציבו את הסרט במקום שלישי בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע, אחרי "עולם היורה" ו"הקול בראש", שהתייצבו במקום הראשון ובמקום השני בהתאמה.

הכישלון של "טד 2" מביך במיוחד לאחר שסרטו הקודם של מקפרלן, "מיליון דרכים להתפגר", זכה לביקורות נוראיות ואיכזב בקופות. המערבון של מקפרלן אמנם הכפיל את עלות הפקתו, אבל לא השתווה להצלחת "טד", שהכניס כמעט פי 11 מעלותו. האם הקריירה הקולנועית של מקפרלן על סף משבר? ייתכן מאוד.

בינתיים, "עולם היורה" ממשיך להוכיח את עצמו כסנסציה קולנועית. בסוף השבוע האחרון הוא גרף עוד 54.2 מיליון דולרים והפך לסרט החמישי בהיסטוריה שמכניס יותר מ-500 מיליון דולר בארה"ב – ולסרט שעשה את זה מהר מכולם. בתום שלושה שבועות בלבד מאז צאתו הפך "עולם היורה" גם לסרט הרווחי של השנה, כשהוא חולף על פני "הנוקמים: עידן אולטרון" ו-451.2 מיליון דולריו. בעולם כולו יש ל"עולם היורה" כבר יותר מ-1.2 מיליארד דולר, מה שמציב אותו במקום השמיני ברשימת הסרטים המכניסים בכל הזמנים.

"עולם היורה" ניצח השבוע בקופות גם את "הקול בראש" – אבל בקושי. הסרט של פיקסאר הכניס 52.1 מיליון דולר בסוף השבוע – צניחה של 42% בלבד מסוף השבוע הראשון שלו, וצמוד-צמוד לדינוזאורים.

את הפתעת סוף השבוע סיפק "מקס", דרמה פטריוטית במיוחד לכל המשפחה, שהפקתה עלתה פחות מ-20 מיליון דולר ושהכניסה 12.2 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון לצאתה (מקום רביעי ברשימה). הסרט מתאר את קורותיו של כלב שחזר משירות באפגניסטן עם טראומה בעקבות מות הכלבן שלו. כשחוזר הכלב לארצות הברית, הוא מאומץ על ידי משפחה ומפתח קשר מיוחד עם ילד צעיר. את "מקס" ביים בועז יכין, במאי אמריקאי שהוריו היגרו מישראל, וזכור עד כה בעיקר כבמאי של "פרש" ו"לזכור את הטיטאנים", דרמת הפוטבול בכיכובו של דנזל וושינגטון מ-2010. גם כלבים בוכים.