ל"מקס הזועם: כביש הזעם", הסרט הרביעי בסדרת סרטי מקס הזועם, לקח 30 שנה לצאת אחרי הסרט השלישי, והציפייה השתלמה. הסרט, שיצא ב-2015, היה יצירה ייחודית ומסעירה, ובמקום מל גיבסון הלא רלוונטי קיבלנו את שרליז ת'רון בתור פיוריאוסה הזועמת. אגב, כשת'רון קיבלה את התפקיד של פיוריאוסה בסרט הקודם, היא גברה בין השאר על גל גדות במירוץ לתפקיד.

"כביש הזעם" זכה לשבחי הביקורות, הכניס לא מעט כסף בקופות, גרף גם שישה פרסי אוסקר בקטגוריות טכניות, והיה גם מועמד בקטגוריית הסרט הטוב ביותר. באקלים ההוליוודי הנוכחי זה אומר דבר אחד: סרט המשך. אולם גם חמש שנים אחרי צאתו, העתיד של "מקס הזועם" הבא עדיין לא סיים להתגבש. לסרט הבא בסדרה, שיהיה פריקוול (כלומר, יתרחש לפני עלילת "כביש הזעם"), לא נצטרך לחכות עוד כמה עשורים, ובימים אלה מדווחים שהליהוקים לסרט הבא בסדרה עולים שלב, ושהבמאי ג'ורג' מילר וחברת ההפקה שלו שמו עין על שני שמות מעניינים במיוחד - ג'ודי קומר בתור פיוריאוסה הצעירה וריצ'רד מאדן בתפקיד חדש.

לקומר הבריטית בת ה-26 יש ניסיון משחק עשיר מאוד יחסית לגילה הצעיר, אבל סביר שאתם מכירים אותה בעיקר מ"להרוג את איב", שם היא הפכה את התפקיד של הרוצחת השכירה וילאנל ללא פחות מאייקוני (וגרפה עליו גם פרס אמי בשנה שעברה), ומאדן הוא כמובן רוב סטארק מ"משחקי הכס", שעשה גם עבודה מדוברת ומצוינת ב"שומר ראש" של נטפליקס וצפוי להופיע בסרט "הנצחיים" של מארוול. הליהוקים האלה עדיין לא סופיים, אבל מאדן הוא המועמד המוביל לתפקיד בשם דמנטוס, שמתואר כ"חתיך באופן עוצר נשימה, עם פנים של מלאך וצלקת עמוקה במצח שנתפרה על ידי סיכות נוצצות". תגידו "הארי פוטר הסקסי" וזהו, למה ללכת סחור-סחור. מלוהק נוסף לסרט המסקרן הוא יאיא עבדול מרטין השני, שכיכב בשני פרויקטים גדולים ב-2019: הסדרה "השומרים" וסרט האימה המצליח "אנחנו".

הפריקוול המדובר ככל הנראה יקרא "פיוריאוסה", אבל הוא לא היחיד המתוכנן. מילר אמר בקיץ האחרון שהוא מתכנן שני פריקוולים נוספים, שדווקא יתמקדו בדמותו של מקס הזועם, ששוחק ב"כביש הזעם" על ידי טום הארדי. "אנחנו עדיין פותרים דברים מול האולפנים", הוא אמר בראיון. "אבל נראה די ברור שזה הולך לקרות". כך או כך, נראה ש"פיוריאוסה" לא יגיע למסכי הקולנוע לפני 2022, כיוון שמילר מצלם בימים אלה סרט אחר בשם "Three Thousand Years of Longing" (שלושת אלפים שנים של געגועים), אפוס פנטזיה בהשראת סיפורי אלף לילה ולילה, על אישה (טילדה סווינטון) שמוצאת מנורת קסמים ובה ג'יני (אידריס אלבה) שמציע לה שלוש משאלות, אולם בגלל מצבה הרגשי היא לא מצליחה להחליט מה לבקש ממנו.