קצת קשה לדמיין כיום את סרטי "וונדר וומן" ללא גל גדות, אבל כמו כמעט כל תפקיד גדול אחר, גם במקרה הזה היו מועמדות נוספות, לא פחות טובות, שחזרו מהאודישנים בידיים ריקות.

אחת מהן היא אולגה קורילנקו, גם היא דוגמנית שהפכה לשחקנית וידועה בעיקר בתור קמיל מ"קוונטום של נחמה", הסרט ה-22 בסדרת ג'יימס בונד. בראיון חדש להוליווד ריפורטר לכבוד צאת הסרט בכיכובה "The Courier" (ובתזמון ראוי עם צאת הטריילר הראשון ל"וונדר וומן 1984"), קורילנקו מדברת על התפקיד הענק שהיה פספסה, אבל לא תשמעו ממנה לכלוכים, אלא בעיקר תשובות דיפלומטיות לחלוטין.

"האודישן הלך כמו שרוב האודישנים הולכים", היא אמרה. "לא היה לי מושג מה יקרה, וכל דבר היה יכול לקרות. במקרה הזה התשובה לא הייתה חיובית, אבל זה בסדר כי את לא יכולה לקבל הכל בחיים. זה בסדר - קיבלתי את התפקיד בסרט 'אבדון' עם טום קרוז ואת התפקיד ב'קוונטום של נחמה'. אני לא יכולה לקבל את כל התפקידים, זה נורמלי לחלוטין". נשמע אמין בסך הכל, אם כי עוד "זה בסדר" אחד והיינו חושדים שזה ממש לא בסדר מצדה. היא גם הוסיפה וסיפרה שהיא עשתה את האודישן בלבוש לא שגרתי, שהיה אמור לייצג את התחפושת של "וונדר וומן", אבל היה רחוק מזה: "אני זוכרת שלבשתי בגד ים ומגפי עור. זה היה סוריאליסטי".

View this post on Instagram

A post shared by Olga Kurylenko (@olgakurylenkoofficial) on

כזכור, ההופעה הראשונה של וונדר וומן בגלגולה הגל גדותי, הייתה בסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", וקורילנקו, שעבדה בעבר לצדו של בן אפלק בסרט "אל הפלא", לא הייתה משוכנעת שהעבר המשותף הזה יפעל לטובתה. "כל אודישן לתפקיד שאת ממש רוצה הוא מלחיץ", היא אמרה. "מצד שני, כבר הכרתי את בן אפלק, אז לפחות זה. אבל באותה העת, זה היה קצת מוזר, כי עבדנו יחד על משהו כל כך שונה וכל כך משונה. זו לא הייתה חוויה קלאסית של צילום סרט, אז לא הייתי בטוחה אם זה טוב או לא. אני מחבבת את בן כאדם, אבל זה שעבדנו ביחד גם הדאיג אותי, כי אולי הוא לא רוצה לעבוד עם אותה השחקנית שוב. אולי הוא מעדיף לשחק עם מישהי שהוא לא שיחק איתה בעבר. שחקנים בדרך כלל לא משחקים זוגות שוב ושוב בסרטים שונים. חשבתי לעצמי 'כבר הייתי איתו בסרט אחד. מה הסיכויים שאני אהיה איתו בעוד סרט?'".

 סביר להניח שזו לא הסיבה שקורילנקו לא קיבלה את התפקיד, אבל כך או כך, היא לא מרירה, ולמרות שהיא לא פירגנה לגל עצמה באופן ספציפי, היא כן הרימה לסרט. "אהבתי את הסרט, רק שתדע", היא אמרה למראיין. "אני לא אוהבת כל סרט אקשן, אבל אהבתי את 'וונדר וומן'. נהניתי ממנו מאוד".