סקרלט ג'והנסון (צילום: MARVEL)
לא בדיוק בגדי ההיריון הסטנדרטים | צילום: MARVEL

זאת הייתה שנה מצוינת עבור סקרלט ג'והנסון: החל מההופעה (הקולית) המוצלחת ב"היא", דרך הפרסומת המדוברת ל"סודה סטרים" ועכשיו גם ההירון הראשון שלה. אך בעוד שמרבית הקולגות והמעריצים פירגנו לכוכבת בת ה-29, יש גם מי שהידיעה הזו הכניסה אותם להלם מוחלט.

ג'והנסון צפויה להתחיל בקרוב הצילומים ל"הנוקמים 2", סרט ההמשך למפלצת המזומנים עתירת הכוכבים של מארוול. כמו לפני הסרט הקודם, גם הפעם בנו במארוול את העלילה לקראת הסרט הגדול באמצעות הסרטים הנפרדים של הגיבורים. ג'והנסון קיבלה תפקיד משמעותי ב"קפטן אמריקה: חייל החורף", שם נכנסה שוב לחליפת העור הצמודה של נטשה רומנוב, הידועה יותר בכינוי "האלמנה השחורה". כתוצאה מכך היא הייתה אמורה להפוך לדמות משמעותית הרבה יותר גם ב"הנוקמים 2", אבל עם בטן של חודש חמישי זה צפוי להיות בעייתי ממש.

עוד בערוץ התרבות

אין תמונה
את זה כבר יהיה קצת יותר קשה לבצע עכשיו
תגובה רשמית עוד לא התקבלה ממארוול, אבל כרגע נראה שהאופציות הן להתחיל להקדים את הצילומים ולהתחיל מיד, או לדחות את יציאת הסרט עתיר התקציב ממאי 2015 למועד מאוחר יותר אחרי תקופת ההירון. אופציה נוספת, היא להקטין את התפקיד של ג'והנסון ולסמוך על הכוכבים הנוספים בנבחרת החולמות שכוללת, בין היתר, את רוברט דאוני ג'וניור, ג'רמי רנר, כריס המסוורת' וסמואל אל ג'קסון. האפשרות האחרונה היא לצלם את הסצנות שתוכננו לג'והנסון במקור, תוך שימוש בכפילות גוף ואנימציה ממוחשבת. 

כך או אחרת, נראה שהחלטות בנושא צפויות ממש בקרוב בשל לוח הזמנים הצפוף.